Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tis een aparte... Tom kan wel eens wat gepasseerd overkomen maar dat is vaak omdat wanneer ik hem net sta te knuffelen of poetsen, de jonge Sven erbij komt en zich ermee gaat bemoeien/aandacht opeisen (ik heb ze 24/7 in de wei dus alles kan bij elkaar komen, ook als ik ermee bezig ben) 
hij is er als opvolger.

ze staan aan huis maar gehuurd en we doen alles zelf.
. De andere merrie is echt een werkpaard en wordt -ook voor de andere paarden- niet te genieten als zij niet genoeg aandacht of werk krijgt. Voor haar is het dus echt een probleem dat ze niet zo veel kan. Dit paard is ook heel apart van karakter en (daardoor?) echt "mijn" paard, net als haar moeder. Hoe zij ook in haar lijf zit: met haar moét ik echt iets doen.
)? . Ik had meteen "iets" met haar en als ze idd alleen gezelschapspaard was gebleven dan was dat ook helemaal ok geweest. Maar, doordat mijn andere merrie Lyme bleek te hebben, is zij inmiddels mijn hoofdrijpaard aan het worden en ik ben compleet verliefd op dat dier
.
Ik heb vaak het gevoel dat ik hen niet alle 2 even veel aandacht kan geven.
Kan je hen dan allemaal voldoende aandacht geven?