Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarlindeRooz schreef:Eens kijken bij http://www.stoeterijdubois.nl/ ?
speedfiets_2 schreef:Misschien mijn paard wat?
Voldoet een heel eind aan je eisen. Ze is alleen western beleerd maar overstappen zou geen probleem moeten vormen. Veel dressuur oefeningen tijdens het in rijden gedaan. Kwa springen alleen boomstammen in het bos. Creemd wedstrijd terrein op geweest . Trailer braaf. En de snelle genen van mamma.
PB maar alst het goed klinkt
cariena1 schreef:kennis moet r paard nog kwijt geloof 8 jarige kwpn merrie met naam Bo wegens verhuizing en scheiding
tel kan je in prive van r krijgen ze heeft geen bokt account
cariena1 schreef:heb vriendin pb gestuurd op fb omdat ze r paarden kwijt moet wegens scheiding en huis is verkocht
lizy29 schreef:Hoe ver zou je in de dressuur willen komen? Anders zou je eventueel nog kunnen kijken naar een engels volbloed. Het is over het algemeen een type paard waar je mee om moet kunnen gaan maar ik persoonlijk vind ze echt heerlijk in karakter.
Ik hoef echt niet binnen een jaar naar het Z maar ik zou het wel leuk vinden om wat verder te komen dan de B.. Met het ras heb ik nog geen ervaring, maar ik zal er zeker naar kijken!