Gillbo schreef:Heb je de hengstenhouder al eens benaderd, de vader heeft in 2015 maar 6 nakomelingen gehad dus wie weet zijn ze wel geïnteresseerd of weten ze iemand die dat is
Ik zal je vertellen dat de hengstenhouder al sinds de geboorte op de hoogte is dat dit veulen voor de verkoop is.
En ik kan je ook vertellen dat van de 6 veulens er 5 naar de keuring zijn geweest
En dat dit veulen als enige een 1ste premie heeft gehaald
Maar helaas hoor ik verder niets van de hengstenhouder.
Salsa schreef:Ik vind het een leuk net veulen en correct maar springt niet bijzonder in het oog. De kleur en geen aftekeningen is denk ik voor veel mensen "saai" (niet perse mijn menig hoor) en de gangen niet bijzonder.
Idd je woonplaats, relatief onbekende vader (geen bekende kwpn naam), seizoen, hengst in combinatie met geen verkeerde prijs maar ook geen lagere prijs maakt het bij elkaar lastiger.
Ik zou persoonlijk bijvoorbeeld zeker geïnteresseerd zijn in dit veulen als ik op zoek zou zijn maar ik vind de bovenstaande redenen bijelkaar niet het eerste veulen zijn waar ik zou gaan kijken. Voor een "normaal" veulen zou ik ook geen 2000 euro voor over hebben omdat ik dan keuze genoeg heb voor dat geld.
Ik vind niet dat er 1 reden is, het is een opsomming.
De prijs die er bij staat is een vraagprijs.
Daar valt nog best over te praten
Bowen schreef:Vind 6 maanden dan ook nog erg jong. Al vanaf 3 maanden te koop, om eerlijk te zijn zou dat me afschrikken.
Ik heb ze altijd met 3 maanden te koop staan
Wil niet zeggen dat ze er dan al bij weg gaan hoor.