Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joanne1987 schreef:RM94 schreef:gezeur vind ik het iedereen mag doen en laten wat hij wil zorg eerst maar voor jezelf
Ben laatst nogal ongelukkig van mijn jonge paard gestuiterd mocht nachtje naar het ziekenhuis en heb nog steeds pijn maar mijn kont past nog steeds niet in mijn cap en mijn hoofd heb ik niet geraakt dusssssssss............
Helaas val je niet altijd alleen maar op je kont
Dusssssssssss...........
Jolien87 schreef:Dit artikel is van 2012 en gaat over de Oranjes te paard.
Van alle foto's zie ik er welgeteld 2 waarop er een cap wordt gedragen en dat betreft Beatrix en Irene. Hoeveel gezeur zal er zijn geweest over al deze foto's?
De koninklijke familie te paard
Roweentje89 schreef:Jolien87 schreef:Dit artikel is van 2012 en gaat over de Oranjes te paard.
Van alle foto's zie ik er welgeteld 2 waarop er een cap wordt gedragen en dat betreft Beatrix en Irene. Hoeveel gezeur zal er zijn geweest over al deze foto's?
De koninklijke familie te paard
Die caps kunnen zo afvallen, zitten niet vastgemaakt onder de kin.
Dus als ze vallen zijn de caps al weggevlogen voordat ze de grond raken.
Joanne1987 schreef:RM94 schreef:gezeur vind ik het iedereen mag doen en laten wat hij wil zorg eerst maar voor jezelf
Ben laatst nogal ongelukkig van mijn jonge paard gestuiterd mocht nachtje naar het ziekenhuis en heb nog steeds pijn maar mijn kont past nog steeds niet in mijn cap en mijn hoofd heb ik niet geraakt dusssssssss............
Helaas val je niet altijd alleen maar op je kont
Dusssssssssss...........

RM94 schreef:oh echt dat bedoel ik dus veroordelen daarom hou ik meer van mijn paarden dan van mensen die oordelen niet. Laat iedereen in zijn waarde
Ibbel schreef:Die drie prinsesjes hebben hun eigen voorbeeld: queen Elizabeth II van Engeland. 89, nog steeds te paard en ze verrekt het een cap te dragen. Wél met hoofddoekje op, dat dan weer wel.
Laat de meiden toch lekker. En hun pa en ma ook. Hun verantwoordelijkheid, en we hebben zát leden van het koninklijk huis verderop in de lijn van opvolging
Jolien87 schreef:Oh en voor ik het vergeet: hoeveel prof. ruiters zien we niet op foto's zonder cap voorbij komen, zonder dat daar een woord wordt gerept over het ontbreken van een beschermend hoofddeksel?
Zeker nu wel zelfs een olympisch kampioen dressuur hebben mét cap, moet het toch voor de rest ook niet raar meer zijn? Mijati schreef:Ik ben het er mee eens dat we onze kinderen zelf moeten leren waar een cap voor dient en dat het geen accessoire is, maar gewoon een ding om je hersenen te beschermen.
Maar laten we eerlijk zijn, het koningshuis heeft een voorbeeldfunctie en jammer voor de drie meiden, zij ook.
Dus ik vind dat Maxima en Willem-Alexander (zij zijn de ouders immers) hun dochter gewoon zo'n lelijk ding op het hoofd dienen te zetten.
Het zijn geen kiekjes voor bij oma aan de muur, het zijn foto's waar het hele land naar kijkt, en om dan als champignon op je paard te zitten dat staat ook niet zo elegant
Eigen verantwoordelijkheid..
8nnemiek schreef:Resistance schreef:Maar na wat er met prins Friso is gebeurd zou je toch wel denken dat ze dit soort risico's niet zouden nemen...
Op een gevaarlijke heuvel met lawinegevaar gaan skiën is wel iets anders dan op een stilstaand braaf paardje zitten