We hebben het er al over gehad maar ik wil graag ook nog even in je topic reageren.

Gelukkig heb je inmiddels een goed gesprek gehad met de eigenaresse, maar helaas heeft dit het alleen maar moeilijker gemaakt. Maar nu ik reacties lees van meerdere bokkers kan ik het eigenlijk alleen maar met hen eens zijn.
Met je verstand weet je de juiste keuze te maken, maar je gevoel staat je in de weg.
Als je kiest voor de nieuwe kans en deze met beide handen aanpakt word je verdrietig om je huidige lease pony, maar weet wel dat dit verdriet tijdelijk is hé?
Probeer dat verdriet om te zetten in nieuwe energie en investeer deze in de nieuwe verzorgpaarden. Misschien kun je dan van je negatieve gevoelens iets positiefs maken en dan voel je jezelf vast ook beter!
Na 5 jaar afscheid moeten nemen is niet niks, maar als jij ergernissen hebt op stal dan is het toch helemaal niet meer leuk? Afspraak is afspraak en deze wordt niet nagekomen, ondanks dat je least ipv verzorgt. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit ergernis veroorzaakt.
Hoe dan ook, probeer de keuze te maken waarvan jij denkt dat je het meest energie gaat krijgen en persoonlijk denk ik niet dat dat bij je huidige lease pony is. Maar wat je ook kiest, je weet dat ik altijd aan jouw kant zal staan.