ponykamp of trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oekie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:28

i_love_bella schreef:
dit klinkt echt superleuk allemaal! ;) maar hoe vaak rijd je eigenlijk op een dag? en is de buitenrit leuk? wat is eigenlijk avondster en het beauty spel? zijn lucky luke en helsinki niet heel klein, want dat lijkt wel op de foto?

Het is heeeeeel leuk
1 of 2 keer en keer zelfs 3 keer *\o/*
Buitenrit is ook leuk vaak rij je naast elkaar dus lekker kletsen en er zijn een paar crossstukjes waar de pony's eigenlijk gewoon een wedstrijdje doen :D
Het avondspel is dat er over het hele erf begeleiders zijn verspreid die dieren geleiden maken en die moet je dan zoeken maar je ziet niks en je mag geen zaklamp gebruiken en ze laten je schrikken. Was echt grappig
En het beauty spel is: je begint met een borstel kaartje en die is dan ... Euro waard en die moet je dan inruilen en verdubbelen enzo bij begeleiders die over het erf verspreid zijn. Uiteindelijk heb je dan een beauty kaartje en die is dan 1 miljoen waardt en je kan ook dingen op de bank zetten omdat als je getikt wordt al het geld weg is. Maar als je een speciaal kaartje hebt gekocht kan je niet getikt worden.

Beetje vaag maar heel leuk.
En met al die spellen en kan je bonuspunten verdienen en ook met klusjes maar als je te laat komt bij eten ofzo gaan ze er weer af en degene die de meeste bonuspunten hebben krijgen dan een taart *\o/* Oja en de teams zijn ponykamp tegen crosskamp tegen jt1 en jt2

En er is een bonte avond

Helsinki en lucky luke zijn normale IJslander maat en de begeleiding rijd soms ook op ijscos dus dat moet wel goed komen

AmberRomeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 19:39

Oekie02 schreef:
i_love_bella schreef:
dit klinkt echt superleuk allemaal! ;) maar hoe vaak rijd je eigenlijk op een dag? en is de buitenrit leuk? wat is eigenlijk avondster en het beauty spel? zijn lucky luke en helsinki niet heel klein, want dat lijkt wel op de foto?

Het is heeeeeel leuk
1 of 2 keer en keer zelfs 3 keer *\o/*
Buitenrit is ook leuk vaak rij je naast elkaar dus lekker kletsen en er zijn een paar crossstukjes waar de pony's eigenlijk gewoon een wedstrijdje doen :D
Het avondspel is dat er over het hele erf begeleiders zijn verspreid die dieren geleiden maken en die moet je dan zoeken maar je ziet niks en je mag geen zaklamp gebruiken en ze laten je schrikken. Was echt grappig
En het beauty spel is: je begint met een borstel kaartje en die is dan ... Euro waard en die moet je dan inruilen en verdubbelen enzo bij begeleiders die over het erf verspreid zijn. Uiteindelijk heb je dan een beauty kaartje en die is dan 1 miljoen waardt en je kan ook dingen op de bank zetten omdat als je getikt wordt al het geld weg is. Maar als je een speciaal kaartje hebt gekocht kan je niet getikt worden.

Beetje vaag maar heel leuk.
En met al die spellen en kan je bonuspunten verdienen en ook met klusjes maar als je te laat komt bij eten ofzo gaan ze er weer af en degene die de meeste bonuspunten hebben krijgen dan een taart *\o/* Oja en de teams zijn ponykamp tegen crosskamp tegen jt1 en jt2

En er is een bonte avond

Helsinki en lucky luke zijn normale IJslander maat en de begeleiding rijd soms ook op ijscos dus dat moet wel goed komen

Hee wat leuk mijn vriendinnen en ik gaan ook op 14 aug!
vorig jaar waren wij in week2!
xx

Oekie02

Re: ponykamp of trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:12

Leukkk!!!
Hoe oud zijn jullie? Ik 13 :o
En gaan jullie jt of ck

AmberRomeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 08:01

Oekie02 schreef:
Leukkk!!!
Hoe oud zijn jullie? Ik 13 :o
En gaan jullie jt of ck

Wij zijn 16/17 en we gaan op jt! Ik ken al meer meiden die ook gaan dan dus als je in de wap groep wilt zeg je het maar:)

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 22:17

Pascalle90 schreef:
kijk is bij de ripse ruiters, daar hebben ze rond de 35 deelnemers per week dus er zitten altijd mensen bij die je leuk vind. Ook hebben ze genoeg keuze qua paarden, en pony's (zo'n 65 dacht ik). Sowieso zit er een rit naar het strand en duinen bij en een rit in het amsterdamse bos, verder weet ik niet precies wat er allemaal gedaan wordt.

Ik raad ripse ruiters niet aan, ben daar met de ripse ruiter dagen met mijn pony naar toe gegaan echt een rommeltje :(