Gentlegiant schreef:Een electrisch achterbeen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat een dressuurpaard een snel, reactief achterbeen heeft.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
friesam schreef:Licht aangereden (auw)
Urielle schreef:Gentlegiant schreef:Een electrisch achterbeen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat een dressuurpaard een snel, reactief achterbeen heeft.
Pluizebolpum schreef:friesam schreef:Licht aangereden (auw)
Heb serieus weleens een jong paard tegen de auto van de eigenaar laten lopen (heel voorzichtig hoor, paard had geen deuk niks) en vervolgens droog verkondigt dat ie 'm op MP kon zetten als licht aangereden.Wij vonden het geinig, paard in kwestie vond er niks aan en dook de kofferbak in omdat daar brok in lag. Kon allemaal met dat beestje en nee, we hebben hem echt niet zo op MP gezet.
Maar ergens zijn het inderdaad maar rare termen, zeker voor een leek. Probeer maar eens uit te leggen wat een groene blauwschimmel is, of dat z'n achterhand nog op stal staat.
Hij moet op z'n eigen benen lopen. In een frame lopen (zoiets als verzameld maar dan op z'n westerns). Neusje mag er wat meer uit, hij valt uit elkaar (die vind ik altijd zo briljant) en zelfs zoiets simpels als verzamelen. Bij je paard meer verzamelen krijg ik altijd de neiging om met een mandje achter het dier aan te lopen om alle stukjes bij elkaar te leggen.
Hihi, ja, schakelen. En broerlief verbaast. "Zitten er dan versnellingen op?". Dat het dier ook nog een achteruit had werd 'm echt teveel.![]()
Mooi opgedroogd, er zit een ei in, stevig front, kort lopen, van achter naar voren rijden, kwakkies bestellen, neuh, genoeg om niet paarden mensen lekker gek te krijgen.