Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daarna lag ik er op andete paarden vaak zat echt bijna af
) . 

te hard! Whuhahaha!! De grond best pijn weet ik nog!
Keer daarvoor is jaren geleden.
Tja, toen was mijn geluk verdwenen en belandde ik na een halve salto in het zand. Heb toen twee weken lang niet normaal op twee billen kunnen zitten haha.

vorig jaar ook nog een keer met paard en al achteruit in een diepe greppel beland, en er (vrijwillig, dat dan weer wel) als een soort dikkertje dap afgegleden. 
Dus mevrouw maakte eerst een gekke sprong en draaide zich razendsnel om en zo ik gleed uit het zadel. Lang leve lange westernteugels, ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als ze los was gebroken
Ik landde wel op m'n voeten dus dat telt niet echt 
ik zat omgedraaid om te kijken wat er aan de hand was, en op dat moment besluiten de paarden in volle galop naar huis te gaan (50 m verderop) ik hing er dus zo'n beetje naast en toen maakte hij nog een rare sprong, waardoor ik er af viel... op de weg in volle renglop terwijl mijn paard over me heen liep zegmaar... ribben en rug gekneusd, nek stijf en m'n hele jas kapot, het moest n keer gebeuren he... dit weekend voor het eerst weer erop gezeten (omdat dat eerder niet ging met mijn ribben), en daarna ook nog flink last gehad...
)
. Vond het op de een of andere manier zo geinig. Maar natuurlijk hartstikke sneu voor de pony. Die er gelukkig inmiddels helemaal boven op is. En nog steeds een schatje is.
.
.
.