Daar is deze discussie meerdere malen ter sprake geweest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blackflicka schreef:@Sonja ik bied een lief en goed gereden paard aan.
Voor de rest vrijheid blijheid enne zon hoge bijdrage vraag ik niet,ik wil gewoon geen manege ruiters.
En ook geen mensen die al een paard rijden,ik wil iemand iets bieden die nog geen paard heeft.
En op de manege ben je inderdaad ook nog eens veel duurder uit,stel dat je 3 dagen per week op de manege moest gaan rijden,dan kom je er niet met die 45 euro wat ik als bijdrage vraag.
En als ik vraag om mee te helpen mesten,dan hoor ik nooit niks meer.
Wat moet ik dan,mezelf maar als stallen sloofje inzetten en een ander rond laten rijden op mijn paard.
En ik alle kosten betalen,dat dacht ik niet.
blackflicka schreef:Hier is er wel veel vraag,maar ze willen geen klusjes doen,ook niet betalen.
Misschien is het dan maar beter,om maar geen bijrijder te nemen.
Rena100 schreef:Ik betaal de helft van het stalgeld voor mijn paard. Maar ik ben dan ook de enige die erop rijdt en mag mijn trainingsschema helemaal zelf inrichten. Ik mag zelf bepalen wat ik ermee doe. Het is nog een jong paard en moet nog zadelmak gemaakt worden, maar dat mag ik dus ook zelf doen.
Fem schreef:@Kimmetjee07: Mijn bijrijdster hoeft geen klusjes te doen sinds we op onze nieuwe stalling staan..
Op de vorige stalling ook niet, maar ze deed het wel...
Maar ik vind het sowieso een kromme redenatie.. Je wil alleen geld betalen als je geen klusjes hoeft te doen?
Ik bedoel, verzorging hoort er nou eenmaal bij.. en klusjes komen soms ook om te hoek kijken..
Als mijn bijrijdster dan zou zeggen: Sorry, maar dat doe ik niet, dan kan ze sowieso vertrekken, want dan is het puntje toewijding al niet meer ter spraken wat mij betreft.
Princesj schreef:Ik heb een bijrijder gehad die betaalde, eigenlijk liet ik ze betalen in de hoop dat ze dan wel gewoon op de afgesproken momenten kwamen.. Echter, het maakt geen zak uit, ze kwam gewoon niet, zei altijd last minute af noem maar op.