Waar hebben jullie je paard van gekocht?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re: Waar hebben jullie je paard van gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:13

Van de belachelijk hoge borg op mijn oude huis wat tegelijkertijd mijn spaargeld was :))

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 11:14

De D pony gekregen van mijn nonkel als paas cadeau :')
E pony heb ik betaald met het geld dat m'n mama apart zette als ik iets heel graag wou. (sparen is niet mijn sterkste kant ....)
Paard (dat terug verkocht is) heb ik gekocht met een deel geld dat ik terug getrokken had gekregen van een auto-ongeluk via school.

Het betreffende paard dat verkocht is heb ik een deel van de som gebruikt gehad voor een nieuwe Duitse herder pup met hele goede stamboom.

Ben nu wel stiekem aan het kijken voor eentje er bij.
D pony is op pensioen en blijft, de E pony heeft een auto-immuunziekte en verkoop ik niet (zadel niet iemand anders op met de problemen) dus nu ben ik wel aan het sparen :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 11:35

Ik van het verzekeringsgeld van mijn vorige paard (dat ooit mijn spaargeld was), mijn broer heeft zijn paard verkocht en dat hebben we bij elkaar gelegd en Abel gekocht.

Sunriseee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:19

In 2008 had mijn moeder van het geld van haar spaarrekening een paard voor mij gekocht (ze had destijds kanker en wilde het voor mij gemakkelijker maken door mij iets te geven waar ik veel plezier in had). De stallingskosten en alle andere kosten heb ik uiteindelijk op me kunnen nemen toen ik een baantje kreeg en super zuinig was. Toen ik ging studeren kwam daar mijn stufi bij.

Dat paard heb ik dit jaar voor het dubbele weer kunnen verkopen. Het geld heb ik op mijn eigen spaarrekening mogen zetten en een deel daarvan heb ik voor een nieuw jong paard gebruikt.

Shiyamala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:00

Gewoon voor gespaard!