Merell123 schreef:Wat een knapperd! Had hem toen hij te koop stond wel eens voorbij zien komen en vond m erg leuk! Ben benieuwd hoe hij het op de keuring gaat doen! Gaan jullie hem zelf voorbrengen, en in Nederland?
Ook fijn dat hij nu zo fijn is met merries, zie in WF dat hij geen nakomelingen heeft, ook nooit gedekt dan? Dan hoop ik dat als hij gaat dekken, hij net zo makkelijk blijft als nu, ken best veel verhalen van hengsten die pas op 'latere' leeftijd gingen dekken en daardoor een behoorlijk heftige (tijdelijke) karakterverandering doormaakten.
Weet nog niet of we hem zelf voorbrengen, voorlopig wordt het alleen keuren op exterieur en dan zien we wel verder. Ik denk dat we naar Duitsland gaan.
We weten niet zeker of hij geen nakomelingen heeft... in een kudde op IJsland weet je het soms niet. En wat betreft het karakter dat veranderd ja dat is mogelijk maar, ik ben van mening dat het ook deels opvoeding is. De vorige hengst van mijn vriend wist bijvoorbeeld dat halster met ketting dekken betekende en gewoon halster normaal doen zegmaar
We wachten het allemaal af
Er zijn ondertussen al een aantal mensen die aangegeven hebben wel een veulen van hem te willen dus dat is echt wel heel leuk !
ben benieuwd hoe hij t gaat doen, ga je meer topics plaatsen?
Moet zeggen dat ik die foto met die blaadjes echt prachtig vind!!