Penny-girls

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:41

LisannePruts schreef:
Vergeet de verkleinwoorden niet! Die gebruiken ze vaak..

Dat doet bijna iedereen hier. `mijn paardJE`.
Snap je nu waarom ik dat zo gruwelijk vind? Het pennygehalte wat er aan hangt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:42

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-11-15 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:42

Wel zo netjes om in je OP de bokster die deze lijst geschreven heeft even de credits te geven ;)

Verder vind ik het meest kenmerkende aan pennymeisjes het feit dat ze zich er niet van bewust zijn dat ze de wijsheid (nog) niet in pacht hebben. En dat is ook niet erg als je rond de 13 bent, maar de wat minder leuke penny's voelen zich geroepen om met name jonge kindjes etc de les te lezen of anderen te wijzen op alles wat fout/sielug is. Terwijl zij er beter aan doen om vooral eerst naar zichzelf te kijken en te werken aan de dingen die ze zelf nog lang niet weten/beheersen.

De lieve penny's met roze borstels/strikjes etc moet je gewoon lekker hun gangetje laten gaan.

xniieeenke

Re: Penny-girls

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 18:44

Zo, vermeld! :D

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:47

Ik sta nu met mijn pony op een manege. dus van vragen of ze mogen uitstappen, haar verzorgen, haar poetsen tot de meest andere brutale dingen ken ik al wel.

Ik sta daar niet voor de les maar puur vanwege de faciliteiten en toezicht dus ik probeer zo veel mogelijk buiten de lessen te komen. Ergens vind in het ook wel leuk, hoe bijzonder mijn dame wordt gevonden :=

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:59

ilaan schreef:
Ik sta nu met mijn pony op een manege. dus van vragen of ze mogen uitstappen, haar verzorgen, haar poetsen tot de meest andere brutale dingen ken ik al wel.

Ik sta daar niet voor de les maar puur vanwege de faciliteiten en toezicht dus ik probeer zo veel mogelijk buiten de lessen te komen. Ergens vind in het ook wel leuk, hoe bijzonder mijn dame wordt gevonden :=

Maar had jij dat niet als kind op de manege? Ik wilde ook graag pony's uitstappen en verzorgen hoor :)

Bennie_Maudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 19:01

Ik ben ook 13 maar ik ben niet echt penny geloof ik :') :=

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 19:02

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 19:08

Pennys. Ts net een virus..

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 19:13

Cinnepin schreef:
ilaan schreef:

Maar had jij dat niet als kind op de manege? Ik wilde ook graag pony's uitstappen en verzorgen hoor :)

Ik heb zelf volgens mij niet zo penny gedaan, wel te maken gehad met pennymeisjes met 1 van m'n verzorgpaarden.
Een paar die heel lief waren en hielpen, deze mochten dan ook geregeld erop uitstappen als bedankje/beloning en als ze al wat beter reden mocht een klein stukje draf ook nog wel.
Alleen al voor die stralende snoetjes en brede lach deed ik het. <3
Ook 1 die een grote bek had, liep te dreinen dat zij op m'n verzorgpaard wilde rijden en dat ook zo ongeveer eiste/afdwong. :x
Die mocht nog niet eens in de buurt komen van mij en als ze weer liep te krijsen dat ze persé op mijn vp wilde zei ik gewoon dat ze naar de eigenaar moest om te vragen.
Kind vertelde later ook luid en duidelijk dat ik een k*twijf was omdat zij niet op m'n vp mocht en de anderen wel. :=
Uiteraard heb ik de staleigenaar daar even over aan de jas getrokken:
Prima dat er af en toe wat brutale kinderen lopen maar er zijn grenzen en ik bepaal zelf (in overleg met de eigenaar) wie ik wel of niet op mijn vp laat wanneer het mijn dag is.
Daarna dimde het kind in kwestie wel in gelukkig. :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 19:16