Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maximuss schreef:@sonja: een jonge pony zonder kracht, balans en conditie en een ruiter die eigenlijk niet zo goed weet waar ze mee bezig is, begeleiding die niet zo kundig is: da's een ideaal recept om hard in het hout te landen en natuurlijk zal dan de pony weer de schuld krijgen...
laro130502 schreef:dat is niet mijn schuld !!!! en ze is wel goed opgeleid en ja ze een wat dresuurig opgeleid maar niet al de moeilijkste dingen

laro130502 schreef:omdat ik wil weten wat andere mensen dan doen en voor wat tips voor springen want het doet goed om bij andere ook wat tips te vragen , ik had niet verwacht dat mensen naar mijn kop zou sluiren dat ik mijn pony niet goed behandel en dat ze niet gelukkig is en dat ik niks kan
rien10 schreef:laro130502 schreef:omdat ik wil weten wat andere mensen dan doen en voor wat tips voor springen want het doet goed om bij andere ook wat tips te vragen , ik had niet verwacht dat mensen naar mijn kop zou sluiren dat ik mijn pony niet goed behandel en dat ze niet gelukkig is en dat ik niks kan
Tip: Ga niet springen.
Musiess schreef:Als ik jou 5km hard laat lopen, en dit vanwegen je leeftijd/conditie lukt dit je niet. En dan doe ik (omdat ik dat leuk vind) je 160kilo laten tillen.. want ja proberen mag toch. Als je dan savond verkrampt van de spierpijn en verrekingen in je bedje ligt.. pak ik t zelfde ritme vd week weer op. Vind je vast fijn.
(Je paard en jou tillen en springen/rennen, zijn verschillende oefeningen maar voor de spieren het zelfde effect. Dus als jij straks even 160kilo 10x gaat tillen wil ik je graag spreken of je t fijn vond aan t einde van de oefening.