wat voor "geks" doet jou paard?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:31

Simba kan zich heel gek uitstrekken.. Dan zet ik hem voor de stal als ik hem ga poetsen en doet hij zijn voor benen recht voor zich uit en ligt hij bijna met zijn borst op de grond.. Ook als je hem poetst staat hij de hele tijd gekke bekke te trekken..

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:38

Bijna altijd als ik Antons manen aan het kammen ben dan doen hij de spaanse pas met zijn rechter voobeen Verward terwijl hij het als ik het hem op commando probeer te leren niet berijpt Verward Vaag beest!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:30

Mijn ponytje kan er ook wat van.. Tong uitsteken
Als ik haar ga knotten voor een wedstrijd rekt ze heel haar nek uit en houd ze haar hoofd omhoog, een beetje gekantelt, en dan gaat ze haar tong uitsteken. Verward (nee, geen gebits-problemen Knipoog)
Hmm, verder heeft ze wel nog meer rare acties maar die kan ik zo snel even niet bedenken. Scheve mond

Dennis

Berichten: 31496
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:49

Dennis bemoeid zich overal mee. Hij loopt nog al eens los dus heeft daar ook alle ruimte toe. Ik loop naar de poetskist, Dennis kijkt d'r ook ff in. Ik ben aan het uitmesten, meneer staat in de weg. Ik ga de post halen, Dennis gaat mee en steekt z'n hoofd in de brievenbus enz.

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:30

Dennis schreef:
Dennis bemoeid zich overal mee.


Daar heeft Arie nou ook last van Zo gauw hij los loopt snuffelt hij overal in, loopt je de hele tijd achterna, jat je borstels enz.
Verder probeerd hij zo gauw hij de kans krijgt de schuur in te stappen (waar zijn box aan vast zit en waar het hooi ligt en hij dus niet mag komen) Of hij gaat een wandelingetje maken in het bos (de achtertuin) als hij in de bak staat.

Kastor vind het altijd leuk om vanuit zijn box het licht te bedienen. Hij kan net met zijn neus bij het knopje en doet dit regelmatig aan en weer uit.

Ethelate

Berichten: 21126
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:02

Toscar was echt de malloot van stal, en ik dacht nu een wat "gewoner" paard te kopen.
Maar zo baas zo paard he
Kom ik op stal, hinnikt ze, en vervolges gaat ze staan headbangen
En gekke bekken trekken is ze ook een kei in Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:42

Dennis schreef:
Dennis bemoeid zich overal mee. Hij loopt nog al eens los dus heeft daar ook alle ruimte toe. Ik loop naar de poetskist, Dennis kijkt d'r ook ff in. Ik ben aan het uitmesten, meneer staat in de weg. Ik ga de post halen, Dennis gaat mee en steekt z'n hoofd in de brievenbus enz.


bekende eigenschap Haha!

als ik aan het uitmesten ben, dan loopt reddy de stal in en gata uitgebreid liggen rollen Schijnheilig
en als reddy niet mee wil lopen,gaat ze liggen! zo van bekijk jij het ff Cool Schijnheilig
als ik de ponys heb gevoerd en dan staat Tobias al etend spaanse pas te doen Verward eerst links, dan were rechts en zo gata het door! dacht zeker dat ie nog meer te eten kreeg Tong uitsteken

tobias wil met rijden nog wel eens gek doen....maar dat kan hij ook nog wel eens van de baas hebben... Bloos Knipoog

lailapri

Berichten: 22153
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:32

Ik heb een pony die na iets lekkers op haar tong gaat staan zuigen en een ander gaat na iets lekkers zijn tong eruit hangen en zijn hele mond aflikken, heb ik foto's van.

sandy wordt altijd shago als ze lekker op het land mag rijden en vind buitenritten wel leuk?!?
april hinnekt altijd ook als er iemand komt die ze niet kent, wel goed als inbraak alarm hoor!
Timo die kneus gaat altijd op het stroomdraadje staan, krijgt dus telkens een schok.
nou dat was het denk ik wel

Kikka

Berichten: 4692
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:34

Op de manege staat ook zo'n mafkees... Met rijden beweegt hij alles in een vast ritme; zwaai met zijn staart, ruft, wiebel met zijn kop, flapper met zijn oren en dan weer van voor af aan Haha! Maloot

Als er een kaartje aan zijn hoofdstel zit flipt hij ook helemaal

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:05

Als ik Lucky wat te eten geef gaat ie daarna heel maf met zn tong schudden Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:19

Nescio kon soms heel raar met zijn tong uit zijn mond steken op stal. Net of ie hem in zijn oor probeerde te steken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:27

mijn merie kreunt onder het rijden, dan vooral als ze ontspannen is, dan kreunt ze de hele boel bijelkaar net of ze.......nou ja vul maar in.
Mijn en haar concentratie is dan een paar tel helemaal weg, daarna kan ik haar gewoon weer aanpakken.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:32


krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 21:05

verootjoo schreef:
als de mijne de wei ingaat, zoekt ze eerst de grootste plas uit, en gaat daar even lekker in liggen rollen. En ze is wit Scheve mond



Haha dat doet die van mij ook gelukkig is die vos!!

__rosalie__
Berichten: 674
Geregistreerd: 04-07-02
Woonplaats: Weesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:50

hiihhihi mkijn verzorg fiord is pas maf soms als hij klaar is met rollen gaat ie op zijn kont zitten en rondjes draaien echt lollig om te zien hoor schijnt ie te doen omdat ie jeuk heeft aan zijn poepert.

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 00:39

Amber heeft de neiging om aan blote ruggen te likken.... vooral in de zomer en bij gebrek aan blote ruggen dan natuurlijk de handen en de leren stukken in mijn rijbroek. En dat gaat dan obsessief door!!! Oogjes halfdicht en genieten..........

mal beest

ze heeft toch ook een likblok?! en dat ben ik niet!

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 10:49

reddytobias"]
[quote="Dennis schreef:
Dennis bemoeid zich overal mee. Hij loopt nog al eens los dus heeft daar ook alle ruimte toe. Ik loop naar de poetskist, Dennis kijkt d'r ook ff in. Ik ben aan het uitmesten, meneer staat in de weg. Ik ga de post halen, Dennis gaat mee en steekt z'n hoofd in de brievenbus enz.


bekende eigenschap Haha!

als ik aan het uitmesten ben, dan loopt reddy de stal in en gata uitgebreid liggen rollen Schijnheilig
en als reddy niet mee wil lopen,gaat ze liggen! zo van bekijk jij het ff Cool Schijnheilig
als ik de ponys heb gevoerd en dan staat Tobias al etend spaanse pas te doen Verward eerst links, dan were rechts en zo gata het door! dacht zeker dat ie nog meer te eten kreeg Tong uitsteken

tobias wil met rijden nog wel eens gek doen....maar dat kan hij ook nog wel eens van de baas hebben... Bloos Knipoog
[/quote]

dat van de spaanse pas doet tie van ons ook heel erg leuk hoor maar ook irri hij haalt al het stro weg Schijnheilig

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 12:30

sorayalover1"]
[quote="reddytobias"][quote="Dennis schreef:
Dennis bemoeid zich overal mee. Hij loopt nog al eens los dus heeft daar ook alle ruimte toe. Ik loop naar de poetskist, Dennis kijkt d'r ook ff in. Ik ben aan het uitmesten, meneer staat in de weg. Ik ga de post halen, Dennis gaat mee en steekt z'n hoofd in de brievenbus enz.


bekende eigenschap Haha!

als ik aan het uitmesten ben, dan loopt reddy de stal in en gata uitgebreid liggen rollen Schijnheilig
en als reddy niet mee wil lopen,gaat ze liggen! zo van bekijk jij het ff Cool Schijnheilig
als ik de ponys heb gevoerd en dan staat Tobias al etend spaanse pas te doen Verward eerst links, dan were rechts en zo gata het door! dacht zeker dat ie nog meer te eten kreeg Tong uitsteken

tobias wil met rijden nog wel eens gek doen....maar dat kan hij ook nog wel eens van de baas hebben... Bloos Knipoog
[/quote]

dat van de spaanse pas doet tie van ons ook heel erg leuk hoor maar ook irri hij haalt al het stro weg Schijnheilig
[/quote]


ja die van mij staat gewoon in de lucht te schrapen! Haha! das wel handig, anders wordt het een en al bende Tong uitsteken

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 15:22

me shetlander gaat altijd ontsnappen..gek tog Tong uitsteken haha maar als die brokken hoort komt die gauw terug gek hé haha maar verder zijn ze allebei schatjes *LOL*

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 15:40

Als mijn pony heel erg schrikt staat ze met 1 klap stil, en dan echt heel stil. Vroerger vond ik dat schrikken, maar nu ben ik er wel aan gewend . Als er nu andere mensen oprijden schrikken ze zich rot als ze dat doet.

Verder heb ik eens een keer in de vakantie op een paard gereden dat zich liet vallen als je het zadel erop legt. Ik gillen daar. Kreeg ik van de eigenaar te horen dat hij dat wel vaker deed Verward hadden ze mij wel even mogen vertellen.

Verder zijn mijn pony's wel redelijk normaal Schijnheilig

roxie
Berichten: 217
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 15:58

als ik tegen m n pony (inmiddels verkocht) zei: jarri wat doet krack c?
gooide eerst z n ene voorbeen heel hoog en als ik t nog een keer vroeg deed ie t met z n andere voorbeen, echt grappig gezicht!
m n paard die ik nu heb kan tapdansen, heel zachtjes met z n ijzer op de grond tikken links en rechts, zodat ie iets krijgt. ( heeft ie bedacht ipv schrapen, hij dacht waarschijnlijk dan maar zachtjes proberen).
hij rolt ook graag in een grote plas, tot ie helemaal grijs is en je geen plekje vos meer ziet
en dan nog z n gekke bekken, z n hoofd helemaal kantelen en van alles uithalen met zijn mond, tot dat ie weer iets krijgt of geknuffeld wordt. Haha!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 16:12

Mijn vorige paard die kon zijn staldeur open maken....en dan 's nachts maakte ie em ope en dan ging hij biks eten en dan ging hij weer zijn stal in: deur op slot en wij stonden voor een raadsel!!

Mijn paard van nu die 'praat' de hele dag door. Die doet de hele tijd met zijn lippen open en op elkaar...heel erritant!!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:18

Sjonniej schreef:
Mijn vorige paard die kon zijn staldeur open maken....en dan 's nachts maakte ie em ope en dan ging hij biks eten en dan ging hij weer zijn stal in: deur op slot en wij stonden voor een raadsel!!


Meen je dat nou? Kan het héél goed aannemen dat ie uit z'n stal komt, maar terug erin en de deur terug sluiten Verward ...

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 16:57

Bij Mikado valt het geloof ik mee qua vreemd gedrag... Alleen moet hij ALTIJD aandacht hebben, krijgt hij het niet wanneer ik bv met iemand sta te praten, dan wordt er geschraapt, geduwd, gemurmeld en gelikt net zolang tot hij ook weer een knuffel krijgt of ik weer verder ga met poetsen. Krijgt hij het niet voor elkaar, dan begint ie aan mn haar of jas, of wat hij ook maar te pakken kan krijgen te sabbelen. Ook weet hij precies de weg naar z'n stal, wanneer ik hem binnen haal, dan hoef ik alleen de deur van de uitloop open te zetten en meneer draaft wel naar z'n stal toe. Ook pakt hij vaak dingen op, loopt met borstels te spelen e.d. En af en toe heeft hij een rare bui dat hij de bak niet in wil (om los te gooien) en dan kan hij zich ineens omdraaien en de mestbult beklimmen... Raar, maar waar. Dan springt hij vanaf de mestbult over het hek bij een stel andere paarden de wei in. Klinkt eng, maar valt op zich wel mee. Stond eerst wel vreemd te kijken, maar wanneer hij iets doet, dan moet het ook maar meteen flink raar

De kleine Is er wel eentje met rare ideeen... Zodra ze uit stal mogen gaat hij liggen rollen. Op de stenen. In de wei of in de bak nooit, maar nee, op de stenen. Dan blijft hij ook nog eens een tijdje op z'n rug liggen met z'n pootjes omhoog Ook is hij vreselijk nieuwsgierig, ben ik aan het bandageren bij Mikado, dan komt die kleine ineens onder z'n buik doorlopen om te kijken waar ik mee bezig ben *LOL* En het kan zo'n droogklootje zijn. Hij was een keer water aan het drinken uit een emmer, maar het hengsel stond nog omhoog. Hij duikt dus wel met z'n koppie in de emmer, maar toen hij hem er weer uit wou halen, bleef het hengsel achter z'n oren hangen *LOL* En hij draait zich zo om en loopt met emmer en al weer weg *LOL* T is een apart beestje Knipoog

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 17:14

Onze Zip kan echt als een rodeopaard staan bokken dus op de plaats, hoofd naar beneden, rug rond en bokken maar en dan pas heeft ze echt lol.