Wat een prachtige foto's van een heerlijke combinatie! En wat een gallopade zeg jeempig... Ik werd ook heel blij van jouw profiel, wat ben je heerlijk veelzijdig met hem en wat ziet het er allemaal vriendelijk uit
Sellyxx
Geplaatst: 04-11-15 10:47
Wauuuwwww heeel gaaf! Dit is toch wel ultiem genieten, lijkt me!
EngeltjeS
Geplaatst: 04-11-15 11:07
Jeetje, wat kijkt jou paard ontzettend blij!! En wat super van je om dit toch nog wel te blijven (proberen) doen!
Dat ziet er ontzettend leuk uit! Mooi beestje heb je ook!
Dummieteveel
Geplaatst: 04-11-15 13:19
Foto 5 en 7 zijn erg gaaf en stoer !
marshmellow
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-15 15:27
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Ben zelf ook heel blij met de foto's, en met m'n paard natuurlijk haha Er werd op de vorige pagina gevraagd naar zijn afstamming; Lupicor x Jorn x Jasper
Mochten mensen meer beeldmateriaal leuk vinden, heb een filmpje gemaakt met alles wat gefilmd is;
Kei leuk filmpje!! Ben zelf nog wel eens bang om zo hard te gaan met ongelijke ondergrond zoals daar, dat ze de voeten niet optillen en je een koprol maakt met zn tweeën.. Maar bij die van jou hoef je niet bang te zijn dat ie zijn voeten niet optilt haha!!
Wat een super gave foto's en filmpjes en wat veelzijdig ben jij met je paard, mooi om te zien!
Mag ik vragen waar je dit hoofdstel gekocht hebt? Wat voor maat heb jij genomen en hoe groot is jouw paard? (mag ook in pb hoor als je dat fijner vindt, alvast bedankt!)
marshmellow
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-15 17:25
Bedankt!
@Patt; had al geantwoord in het Ps of Sweden topic
Ik hoop volgende maanden ook mijn angsten weer onder ogen te komen Ben vorig jaar met een best vlot galopje de controle kwijt geraakt man ow man wat eng! Maar als ik dit dan zie denk ik owww moet straks echt weer proberen als ik op mijn nieuwe stal sta naast het strand