Ook ik heb een aantal jaar geleden die zelfde kriebels gehad, niet zeker hoe of wat en of het wel verstandig zou zijn om weer aan bijrijdpaarden te beginnen ivm studie en financien.. maar inmiddels al bijna 3 jaar mijn heerlijke bijrijdbeestjes, en had het echt niet anders gewild!
Er wordt al om je gevochten, en terecht! Maar als je in omgeving loonse en drunense duinen woont of toevallig komt te wonen na die paar maandjes, stuur maar een pb'tje
Laat ik voorop stellen dat dát absoluut niet de intentie was van mijn topic. Ik wilde gewoon even horen hoe anderen zouden reageren/doen in mijn situatie. Maar vooruit voor de geïnteresseerden: ik woon in Apeldoorn.
(zie profiel haha) dus ik kon haar niet laten staan. Dus vandaar langer in de opfok gelaten. Vanaf voorjaar 2015 ben ik dus aan het rijden en heb ik ook weer les. Maar ik merkte wel dat ik een beetje het gevoel en het snel reageren een beetje kwijt was en zag er erg tegenop. Maar inmiddels kan ik best lekker rijden op haar, maar ik doe ook veel vrijheidsdressuur wat ook echt prachtig is om te doen. Als ik na een lange dag werken 's avonds naar haar toe ga dan ben ik altijd weer vervuld met geluk, trots en liefde naar haar toe. Maakt altijd mijn dag compleet.
Helemaal leuk ts!