Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe hard dat was weet ik niet.
kobuss1 schreef:Ik heb zelf sportstracker op m'n telefoon. Die meet je snelheid en slaat ook je route op en zie je achteraf hoe hard je bent gegaan en hoe je gereden bent en hoeveel km's dat was enzo hoeveel calorieën je hebt verbrand ook altijd leuk om te weten hahaha!
Maar er zijn verschillende zelfde soort apps voor op je telefoon
JoycexEnya schreef:74, 6 km/u met een fjord
Nee echt serieus dat zij endomondo.
Met mijn andere sportievere fjord 44, 4km/u
Citaat:Het record van snelste (race)paard staat op naam van “Winning Brew” getraind door Francis Vitale. Tijdens een race in Amerika op 14 mei 2008 haalde hij een snelheid van 70.76 km/uur

ElineS schreef:JoycexEnya schreef:74, 6 km/u met een fjord
Nee echt serieus dat zij endomondo.
Met mijn andere sportievere fjord 44, 4km/u
Dan ging er iets niet goed met de app, want dit kan gewoon niet.Citaat:Het record van snelste (race)paard staat op naam van “Winning Brew” getraind door Francis Vitale. Tijdens een race in Amerika op 14 mei 2008 haalde hij een snelheid van 70.76 km/uur
Ik zou zeggen schrijf die Fjord in voor races :p
Mijn snelste tijd, geen idee. Eens naast een scooter gegalopperd en die ging over de 50.
Weet helaas niet precies hoe hard. yvanna schreef:Gaaf! welke app is het fijnst? en kan je die dan al aanzetten in stap of rekent hij dat dan ook mee? krijg je dan n grafiekje ban het snelste dat je hebt gereden? of het gemiddelde?