Groot terrein is het niet maar er komen wel een best aantal paarden en ponys. Verder is er nog een gewone markt en veel gezelligheid dus de moeite waard is het wel.
En als je het toch niks vind kun je nog altijd ff doorrijden naar venlo om door de stad te gaan.
Ik twijfel heel erg om te gaan! Is ruim anderhalf uur rijden. Maar vorige week op Hedel mijn droom paard gezien maar niet meegenomen.. Mijn hoop gaat er erg naar uit dat hij op Lottum zal staan.
Is de ervaring dat de paarden die niet verkocht zijn op Hedel dan ook op Lottum staan?
Ik had graag willen gaan, maja, werk en zo. Jaren geleden heb ik aan de boerderij gewerkt bij het Rozenhof toen deze verbouwd werd. Daar heb ik een jaar rondgelopen als trainee uitvoerder. Toen de paardenmarkt was heb ik in de pauze zo heerlijk lopen kroelen met al die beestjes. Was mooi om te zien. Das alweer bijna 10 jaar geleden joh, wat gaat die tijd rap.
In tegenstelling tot vorig jaar dit jaar wel veel tinkers. Maar 1 echt mooie gezien maar die was wel klein. Veel tinkers ook die wat lesjes opvoeding gemist hadden. Stond een shetje wat constant door een tinker getrapt werd,steeds met 2 benen tegelijk naar achter aan het meppen.
Ik was met xjamilla mee met de C pony en erg veel animo maar helaas niemand die fatsoenlijk wat bood. Om 12 uur dus lekker weer naar huis gegaan want veel stond er niet echt.
Wel nog een joekel van een rijpaard,bloedmooi en denk wel bijna 2 meter stokmaat.