Claudxx schreef:Toevallig iemand hier die dat filmpje op youtube kent van zo'n meisje die ongeveer het zelfde had?
Ze had een paard van volgens mij 5 jaar, een springpaard. En in het begin van het filmpje zie je dat het slecht ging, veel steigeren weigeren en bokken. En daarna werd het steeds erger en erger, paard begon gericht te trappen, meisje viel er vaak af, vertrouwde hem 0% meer en kon hem niet eens meer zelf naar de wei brengen.
Toen kreeg t paard een blessure en kon ze weken niet rijden. Toen zijn ze gaan wandelen etc. en kregen ze een betere band, ging ze toch grondwerken omdat ze niet anders kan. En daarna zie je hoe ze ontzettend hoog springen, hoe ze haar eerste wedstrijd rijd en zonder zadel op hem durft te zitten.
Ik kan hem niet meer vinden maar ik denk dat het misschien een mooi voorbeeld is voor TS.
Een klein beetje vergelijkbaar met mijn verhaal, ik was al terug naar 0 door mijn paard op de wei te zetten en verder even helemaal niks, paard kwam met grote blessure van het land en ja, dat heeft onze band wel 10x sterker gemaakt