Dacht ik met de opening van de vestiging in ??? ook, werkdag, slecht weer zal wel niet zo druk zijn.. Nou ik ben maar het naburige tuincentrum ingedoken want bij de eerste 250 zou ik niet horen. Rijen en rijen dik aan mensen en het duurde nog zeker 3 uur voor dat hij open ging...
Ik wilde eerst wel gaan maar besloten om toch niet te gaan. De extra aanbiedingen vallen mij erg tegen heb er niks van nodig En om nou alleen te gaan voor een rijbroek van 1-. word het me denk ik iets te druk voor
Geloof mij daar wil je niet zijn.. Als ik zie hoe druk het bij de EJ in Drachten is bij een gewone ladiesnight of andere actie. Zal bij zo'n opening nog veel extremer zijn!
Degene die ik lekker vind zitten zijn al best aan de prijs, denk niet dat die ook €1 zijn? Zal wel beperkt aantal zijn in knalrood en fluoriserend geel maat 32 en 48. Zo'n beeld heb ik er altijd bij.. Maar misschien geheel onterecht!
Drico
Geplaatst: 15-10-15 14:29
Haha dat beeld heb ik er inderdaad ook bij. Of van die oude modellen die ze er al uit hebben gedaan die normaal 30 euro waren