Hoe maakt men een nieuwe buitenbak?? :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

silco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 18:45

Heey Skatje!!

Netjes hoor!! Wie weet kom ik nog wel eens rijden daar!! Tot zaterdag om 11 uur he!! Knipoog

Groetjes Inge Vingers aflikken

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 19:12

LoL @ Silco

Maar al die verschillende lagen dienen oa als buffer, drainage onder, daarbovenop drainage zand, duh, daarboven grind dat vlug water doorlaat en als buffer bij hevige regenval, daarbovenop lava, dat tussen het grind trekt , zodat de toplaag niet tussen het gebroken puin valt Lachen

Hij is overigens af. De bodem dan, nu morgen de omheining weer, tegels leggen eromheen, licht aanleggen, bomen aanplanten en klaar is kees. Maar morgen kan ik al rijden Tong uitsteken

Pics volgen natuurlijk nog

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:20

Ik ben benieuwd naar de toplaag, dus laatste foto!lijk me heerlijk zo'n bak, mag ik misschien vragen wat het prijskaartje is??

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:21

Franske schreef:
LoL @ Silco

Maar al die verschillende lagen dienen oa als buffer, drainage onder, daarbovenop drainage zand, duh, daarboven grind dat vlug water doorlaat en als buffer bij hevige regenval, daarbovenop lava, dat tussen het grind trekt , zodat de toplaag niet tussen het gebroken puin valt Lachen

Hij is overigens af. De bodem dan, nu morgen de omheining weer, tegels leggen eromheen, licht aanleggen, bomen aanplanten en klaar is kees. Maar morgen kan ik al rijden Tong uitsteken

Pics volgen natuurlijk nog

en denk vooral niet dat ik jaloers ben hoor Haha! . JALOERS?? welneueueu Wow! Wow! Wow! !!!

_Rick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:29

Ziet er netjes uit, bij Piet Raymakers is deze bodem ook TOP

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 16:44

ok, de bodem is af en natuurlijk al getest door moi Haha! Haha!
We zijn er heel blij mee.
Nu dus nog de laatste hand leggen aan de omheining enzo..
Heb nog geen foto van hoe het er nu uitziet, ga ik nog aan werken,maar deze had ik gisteren al gemaakt :

Afbeelding

en

Afbeelding
Dat is dus de toplaag Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:13

Ik ben heel benieuwd naar de volgende foto's, heel interessant om eens te zien hoe dat nou (versneld dan Knipoog ) in zijn werk gaat, een bak aanleggen, op zo'n professionele manier. En super dat hij al zo goed bevalt, ik zou zeggen, veel plezier ermee! Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:21

WAUW! Wat een poepchique bak gaat me dat worden... Die wil ik later ook in mijn achtertuin Haha!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:40

Jeetje mina, dat ziet er echt gaaf uit, hoe groot gaat die bak precies worden, of heb je dat al ergens geplaatst?
Als de eigenaar van mijn verzorgpaarden ooit nog een perfecte buitenbak wil hebben verwijs ik hem naar jou toe voor de ervaringen!

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 17:46

Ja ik moet nog steeds de foto maken met de digi, maar nu is het alweer donker , druk druk druk allemaal overdag Lachen

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:09

zoo hee!!! dat ziet er luxe uit! veel plezier ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:24

Hoe gaat dat eigenlijk met de milieuwetgeving, heb je nog een aparte melding moeten doen ivm het bouwstoffenbesluit omdat er gebroken puin ingaat, of regelt de firma die het heeft aangelegd dat allemaal?