Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SETEFURII schreef:Het halster in de touwen laten hangen waardoor je paard kan verongelukken als je het niet optijd ziet en hij zijn benen erin parkeert.. Dat is echt zo gevaarlijk en niemand wilt dat van me aannemen..
Gewoon_Sam schreef:Eigenlijk heb ik geen ergenissen op de stal waar ik nu sta.. Ja, er blijft wel eens mest of rommel liggen maar ja, pak een schep of bezem en het is weer wegIk ga me daar niet druk overmaken.
Ik sta op een grote stal maar de sfeer is gewoon goed. Er worden veel verschillende disciplines beoefend maar er ontstaan geen clubjes en mensen hebben gewoon een gezonde interesse in wat je doet met je paard. Zonder bemoeizuchtig, oké een enkeling is dat wel, te worden.
Danique_G schreef:Mensen die achter je rug om klagen op een openbaar forum en schijnbaar niet de ballen hebben dit bij hun medemensen aan te kaarten
JunkDeLuxe schreef:Iemand voortrekken. Regels die niet op iedereen van toepassing zijn.
Ik kan er niet tegen, we zijn allemaal gelijk dus ik vind dat de regels ook voor iedereen hetzelfde moeten gelden.
Bemoeienissen. Hangt er ook wel vanaf op welke manier, in welke situatie. Ik kan best tegen een opmerking of goedbedoelde raad, zolang die met de juiste intentie gegeven wordt, en op een nette manier. Maar als ze dan gaan doorzeuren, eh nee, je hebt jouw visie mogen geven maar uiteindelijk is het mijn paard en daarmee uit.
Een vuile poetsplaats.