Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bentuh schreef:erg fijn beeld! je zult merken, dat je deze ontspanning steeds langer vast kan houden! blijven oefenen.
xxxmh schreef:Mag ik vragen waarom je met sporen gaat rijden (niet negatief maar ben benieuwd)!
jaimy10 schreef:Leuk paard, lekker formaat en gave kop erop!![]()
Hoevaak heb je hem tot je beschikking? Misschien heb ik er overheen gelezen.. Misschien is voor jullie longeren ook van groot belang. Dit heb ik bij mijn pony en mijn paard altijd als groot deel gezien van een training in het algemeen. De ontspanning aanleren gaat vaak wat makkelijker EN hij leert op eigen benen lopen en zijn evenwicht/balans te behouden en omdat je aangeeft dat hij gaat sloffen wanneer die nageeft kan je hem wat actiever houden! Het is maar een tip, hiermee kan ik je altijd helpen als je wilt.
Shiyamala schreef:Hoi! Wat een leuk topic.
Ben je nog van plan te updaten? Dan volg ik wel![]()
Zie dat je in Koog a/d Zaan woont, dat is erg dicht bij mij haha. Heb zelf ook een tuiger, 9 jaar en is nog amper wat gewend. Een hele uitdaging maar ik hou zielsveel van hem. Wij zijn nog lang niet aan echt 'rijden' toe, maar het is leuk om te zien hoe jij en Raymond vorderen; dat is zeker een inspiratie voor mij!
Groetjes
Suzan_bobar schreef:Misschien leuk voor je: [HK] Tuigers onder het zadel