leuke plekken om met je paard naar toe te gaan in 2 maanden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:12

Fijn dat het zo rustig is gegaan met het afscheid! Dat individuele ophalen is ook mooi, zo geeft het je in elk geval geen nare herinneringen aan het afscheid. Kennelijk had hij er vrede mee en was hij er aan toe. Had je hem tot die tijd op pijnstillers?

CBarrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-17 13:32

Jet schreef:
Fijn dat het zo rustig is gegaan met het afscheid! Dat individuele ophalen is ook mooi, zo geeft het je in elk geval geen nare herinneringen aan het afscheid. Kennelijk had hij er vrede mee en was hij er aan toe. Had je hem tot die tijd op pijnstillers?

ik zie nu pas je bericht omdat ik het topic afgesloten had maar ja hij heeft al die tijd op pijnstillers gestaan zodat hij zeker geen pijn had heb hem ook wat meer gegeven dan normaal ook omdat ik hem in zou laten slapen dus hij heeft nog lekker kunnen rennen en doen wat hij wou zonder pijn

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 17:40

Celine, dat heb je heel goed gedaan hoor! Nog even lekker paard zijn zonder pijn en dan laten gaan. Gaat het nu een beetje met je?