Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In het begin was dat ook zwaar, maar ondertussen heb ik er weinig problemen meer mee. Ik geniet van het kijken hoe mijn zus en ruiter van mijn pony rijden... Verder train ik veel aan de (Dubbele)longeerlijn, ga ik naar keuringen en groom ik. En ik plan de wedstrijden die mijn zus en de ruiter van mijn pony gaan rijden

amoj schreef:Ik rijd al een hele tijd niet meer met mijn pony, omdat zij dat niet meer kan. Mennen kunnen we nog wel, maar daar gaat meer tijd in zitten dan "even rijden". Dus dat doe ik niet zo vaak. Ik vind het ook niet zo leuk als rijden.
Ik mis het rijden best wel. Net wat jij zegt, sla een blad open of het gaat over rijden. Ik ga al niet meer naar concoursen, puur omdat ik dan merk dat ik het gewoon heel erg mis.
Ik stop het dus gewoon weg, ook niet echt goed, dus ik lees even mee

Succes !!

Cowgirl schreef:Ik ben wel jalours op de mensen de zoveel plezier in de andere dingen hebben gevonden en dat bij mij gewoon niet wil.
Ik vind het mennen wel leuk maar door simpel gebrek aan geld zit bv lessen en wedstrijden er niet in. Voor mij blijft het dus een rondje over het asfalt met mijn fjord die eigenlijk meer geschikt is voor boomslepen bij staatsbosbeheer.
Ik mis dus vooral een beetje uitdaging en afwisseling. Ik ben nogal snel verveeld terwijl ik dat vroeger met rijden eigenlijk nooit had. Dan kon ik niet wachten om de volgende dag weer een rondje bos te doen.
Nu sta ik soms wel eens op stal te zuchten welk rondje in NU weer zou doen.