Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SaraViavia schreef:Kletskousz schreef:Hoe groot is deze markt? Vergelijkbaar met hedel/Zuidlaren?
Hedel en Zuidlaren zijn natuurlijk wel heel groot, maar Bemmel is geen kleine markt waar je met een paar minuten overheen bent. Samen met Hedel, Zuidlaren en Elst valt deze wel onder de grootste van Nederland. Veel klein spul, maar ook Friezen, rijpaarden etc.
Amaryllis schreef:Kletskousz schreef:[ [url=m/4Np2zR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben deze gekocht. 3 jarig paard/pony schat circa 150/155.
Die kan wel wat liefde gebruiken zo te zienDier heeft wel een hele fijne uitstraling op de foto zeg. Waar wil je hem/haar voor gaan gebruiken?

? Kletskousz schreef:Zo circa 40/50 euro voor de veulentjes hengstje voornamelijk. Vond de prijzen bij sommige laag liggen. Wij betaalde ook maar een "schijntje" . Maar ik kan goed bluffen en loop net zo goed weg, voordeel was dat hij dit dier al aan inschrijven was voor de export en het hem kosten zou schelen als ik nog voor de inschrijving kocht
StalNollie schreef:Kletskousz schreef:Zo circa 40/50 euro voor de veulentjes hengstje voornamelijk. Vond de prijzen bij sommige laag liggen. Wij betaalde ook maar een "schijntje" . Maar ik kan goed bluffen en loop net zo goed weg, voordeel was dat hij dit dier al aan inschrijven was voor de export en het hem kosten zou schelen als ik nog voor de inschrijving kocht
acht wat is laag,
Welsh 3 jaar bereden 750,00
kleine tinkerhengst 4500,00
vos kwpn (die was gevallen!?) 1500,00
pony 100,00
kwpn bereden 1700,00
en volgens mijn mis ik er nog enkele.
prijzen liggen er uit een net als op mp.
ik vond er niet veel tussen staan, wel erg jonge veulens zonder moeder en enkele 'rotte' appels