Jodyy93 schreef:Ik snap het probleem niet je dochter van 14 heeft alleen maar brave dieren gereden, en nu zou je willen kijken naar een paard met talent voor de junioren? Denk je dat dit brave dieren zijn? Een fokmerrie kopen fokken en de nakomelingen voor je dochter? Wie gaar ze zadelmak maken en wie zegt dat zei braaf zijn? De fokmerrie voor de sport gebruiken? Dat is een hele klus voor een jonge meid met ambitie.
Mijn vraag is wil JIJ een paard, of wil je dochter een nieuw paard? Met een correct gereden paard van 5 kan ook het z2 uitgereden worden en een junioren droom nagestreefd worden, je hoeft niet opzoek naar de nieuwe totilas, of het paard wat al klaar staat om de junioren in te gaan.
Ik zou samen met je dochter eens wat stallen afgaan, deze je bedoeling uitleggen en je budget. En dan kan je eens kijken of hier wat tussen zit voor haar. Mijn 5 jarige zou bijvoorbeeld echt w talent hebben daarvoor, is topbraaf en 10.000 is een mooi bedrag voor hem. (Hij staat niet te koop overigens) maar ze zijn er echt wel. Maar maak de keus tussen een correct( karakter, bouw) paard wat misschien geen eyecatcher of benenzwaaier is. Maar je dochter wel samen nee naar hoger niveau kan.
wil je wel ff goed lezen want ik heb nergens gezegd dat we junioren moeten ( dochter wil dat maar ik heb daa rgeen focus op )en ook nergens gezegd dat we de veulens voor ons zelf gaan houden.
Laatst bijgewerkt door florentine1 op 19-07-15 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt