Ook ik kom uit Zuid-Holland

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Bommeltje_ schreef:Ik bied freestyle van emiel voest aan en parelli en horse agilityik zou ooit nog eens heel erg graag een lekkere buitenrit maken. Ik rij bijna nooit meer
Bommeltje_ schreef:Ik bied freestyle van emiel voest aan en parelli en horse agilityik zou ooit nog eens heel erg graag een lekkere buitenrit maken. Ik rij bijna nooit meer
Gucci_ schreef:Lijkt mij leuk![]()
Ik heb een zwarte Kwpn merrie van 6 jaar en twee 15 jarige springpony's. Zou wel eens willen ruilen met iemand die een menpony heeft en dan gaan mennen.
Rijden wordt denk ik niets, heb het al twee keer meegemaakt dat een pony van een ander er meteen in galop met mij vandoor gingMoet een paard eerst goed kennen.
Ze staan in Friesland, De Valom.
Gucci_ schreef:Waar woon jij in Friesland? Ik heb weleens op een fries gereden en een ouder paard, die waren wat rustiger dan de pony's
Ineke2 schreef:Ik heb een Ijslander merrie voor iemand die dat eens leuk lijkt. De ruiter mag niet zwaarder zijn als 70 kilo.
Zelf zou ik willen leren longeren met de dubbele longe. Heb het een paar keer gedaan, maar heb het nog niet goed genoeg onder de knie.
Ik woon in Zuid holland
Ailill schreef:Gaaf topic! Helaas zelf geen paard in de aanbieding, enkel een paar paarden die net onder het zadel zijn. Wel in de aanbieding, een gedegen dressuur les op niveau. Ik geef rustig les, op het niveau van de combinatie en met veel oog voor detail. Zelf voor een aantal int. stallen gereden.
Eventuele info; send me a pb
O ja, woonachtig in het midden van het land.
Ineke2 schreef:Ik heb een Ijslander merrie voor iemand die dat eens leuk lijkt. De ruiter mag niet zwaarder zijn als 70 kilo.
Zelf zou ik willen leren longeren met de dubbele longe. Heb het een paar keer gedaan, maar heb het nog niet goed genoeg onder de knie.
Ik woon in Zuid holland
lindatje schreef:Wauw, wat een mooi topic! Ik heb helaas geen eigen paard, en eenzijdig ruilen (wat dan geen ruilen meer is) is niet eerlijk, maar ik vind het heel mooi dat mensen elkaar de kans geven iets mee te maken wat op een wens-lijstje staat! Wellicht kan ik ooit een keer mee doen, er staan wel een paar dingen tussen waarvan ik zou willen proeven