Ben heel blij dat ik de chaps van Adelaartje mag lenen!
Ik ga zo nóg een keer de zolder over voor die rijbroek en anders rijd ik mooi in mn tights hoor! (glibber-glij )
Jolliegirl
Geplaatst: 16-07-15 15:48
Lente, ik heb nog een rijbroek maat 44-46. Doe k niets mee.
Hij is wel spuuglelijk bordeax rood
Die mag je zo hebben van me. Dan ben ik van dat spuuglelijke ding af..
Indy_Mouse_9
Geplaatst: 16-07-15 15:49
Mijn rijbroek die ik over had heb ik recent verkocht, maar hoe zit t met je bh-maat TS? Ik heb een heel leger Shock Absorbers in 80B waarvan je er wel eentje mag lenen.
Bij welke manege ga je proefrijden? Iig bij de Horstlinde is het mogelijk een cap te lenen (zeker als je vanavond bij Hippocampus rijd, die hebben verenigingscaps), ik neem aan bij de Hoefslag of een andere manege ook wel.
edit: nog een keer lezen zag ik dat je zaterdag gaat rijden. Dan rijd je niet bij Hippo
Als je nou niet zo ver weg woonde had je mijn rijbroeken wel mogen lenen
Anoniem
Geplaatst: 17-07-15 10:56
Hoeraaa!! Mijn gewone rijbroek helaas niet gevonden. Wel mijn witte wedstrijdbroek in een tas met "spullen die ik toch niet nodig heb".
Niet ideaal, iets te strak en ze zien me al aankomen morgen maarrrrr ik kan rijden!!!
Ik wil Adelaartje, Wilawander en alle anderen die me zo lief hebben willen helpen even uitgebreid bedanken
Bij Adelaartje haal ik morgen nog chaps op en dan ben ik er helemaal klaar voor! Oude cap gaat mee voor als er op de manege geen cap in mijn maat is (grote kop) en ik heb geen zweep maar dat komt ook vast wel goed.
Voor het eerst in 10 jaar een manegeles. Ik ben heel benieuwd!
Kan me voorstellen! Hoop dat je een leuk paard onder je billen krijgt Wie weet over een tijdje weer eens een bijrijdpaardje ofzo. Veel plezier, laat je nog even weten hoe het gegaan is?