ze krijgt enkel gras.. En bewegen doet ze genoeg.. Mss binnenkort wat joggen met haar
Vind de nieuwe outfit veel mooier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze krijgt enkel gras.. En bewegen doet ze genoeg.. Mss binnenkort wat joggen met haar
koetjeboe schreef:Super leuke draver zeg, alleen ze is wel echt te dik. Dit is echt niet goed oor haar.
Is het geen idee om haar een graaskorf op te doen.
Hier hebben ze een greenguard om, vind dat een hele fijne.
kunnen ze toch gewoon op een grote wei en lekker eten het gaat alleen niet zo snel meer.
WendyLotte schreef:Als tip voor je zitten zonder beugels :Bekken kantelen en op je stuitje gaan zitten (zwaar maken), probeer je benen te ontspannen en naar beneden te hangen en duw je tenen naar beneden. Maak je benen langggg..... Kijk anders eens naar een voltige demo.

ELUNA schreef:Dankjewel allemaal!
Die van mij was 2 jaar geleden graatmager dus geloof mij dat ik blij ben met hoe ze nu staat.. Ze beweegt ook veel op de weide, speemt vaak met haar maatje..
Graskorf vind ik echt te zielig en gaat ze toch kapot maken.. Bij het hooi eet ze ook al uit een slowfeeder.. Maar krijgt nu enkel nog gras..
Dierenarts komt telkens voor de inentingen, deze is in maart-april geweest en deze heeft er niks van gezegd.. Wat ik ook raar vind, een da ziet dit toch meteen? Ik ga ze gwn wat meer beweging geven!
ELUNA schreef:Dankjewel allemaal!
Die van mij was 2 jaar geleden graatmager dus geloof mij dat ik blij ben met hoe ze nu staat.. Ze beweegt ook veel op de weide, speemt vaak met haar maatje..
Graskorf vind ik echt te zielig en gaat ze toch kapot maken.. Bij het hooi eet ze ook al uit een slowfeeder.. Maar krijgt nu enkel nog gras..
Dierenarts komt telkens voor de inentingen, deze is in maart-april geweest en deze heeft er niks van gezegd.. Wat ik ook raar vind, een da ziet dit toch meteen? Ik ga ze gwn wat meer beweging geven!
xxCYNNxx schreef:ELUNA schreef:Dankjewel allemaal!
Was eigenlijk niet van plan te reageren in dit topic, want had mn zegje al op fb gedaan, maar doe het nu toch:
Je paard was echt niet graatmager maar prima op gewicht, mistte alleen wat bespiering, maar weinig bespiering is wel even wat anders dan mager natuurlijk. Tenminste; ik ga nu af op de foto die je als vergelijking had geplaatst op fb samen met de tweede foto uit dit topic. En je had er zelf bijgezet dat op de eerste foto ze er zo uitzag toen ze bij je kwam.
Ken de vorige eigenaar niet, maar vind het niet nodig een sneer naar die persoon te maken terwijl dit verre van terecht is.
xxCYNNxx schreef:nou dan heb je toch echt de verkeerde voor je, want die opmerking van dat veel overgewicht ook werd gezien als dierenmishandeling heb ik niet gemaakt namelijk. Maar leuke poging![]()
![]()
Maar goed; je bent toch niet van plan om goedbedoeld advies aan te nemen; die van de bokkers niet en op fb, dus ik ga daar ook geen moeite voor doen.
Een foto plaatsen van 2 jaar geleden toen je dr net had waar ze er prima uitzag en dan nu hier verkondigen dat ze graatmager was vind ik een sneer naar de vorige eigenaar geven, die verre van terecht is.
graatmager was ze niet toen ik haar kocht, leer lezen aub. Ze is een tijd graatmager geweest, toen ze al in mijn bezit was, dus waar zie jij mij iets slecht zeggen over de vorige eigenaar.. Van jou ga ik zeker geen advies aannemen, dat is duidelijk
en heb nu liever dat je mijn topic verlaat ipv ruzie te zoeken.