Waanzinnig knappe C pony Indy nu 5x onder het zadel.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:39

Deetjeeuh schreef:
Bomproof maar nog maar 5x gereden kan prima hoor. :+ Het komt niet vaak voor, maar het is wel mogelijk.

Leuke pony, erg jammer dat het zo moet gaan.

Inderdaad, als paard aan de hand al veel gewend is dan kunnen ze met het juiste karakter als jonkie onder het zadel koeler zijn dan een meer ervaren paard.

Joscaa

Re: Waanzinnig knappe C pony Indy nu 5x onder het zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:40

Voor welk doel was ze dan in eerste instantie aangekocht, want nu word ik wel nieuwsgierig naar hoe dit verhaal in elkaar zit. Slordig dat ze er zo'n praatje omheen doen waardoor de pony voor minder weg mag en dan binnen 3 weken voor 5x zoveel op internet staat.

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:40

Wat vervelend om zo je pony tegen te komen.. Men is tegenwoordig niet bijzonder eerlijk meer, maar dat wil niet zeggen dat er geen eerlijke mensen meer zijn.
Een knappe pony is het zeker wel! :D Ik denk alleen niet dat de TS nog iets van zich laat horen.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:43

Ik vind het echt heel gemeen van TS dat ze over het doel gelogen heeft... Bah, met zo'n mooi praatje afkomen terwijl het eigenlijke doel gewoon 'verkopen met winst is'. :n

Hopelijk vindt de pony snel een andere thuis waar ze wel een tijd kan blijven, want het ziet er een ontzettend fijne pony uit!

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:44

Bah wat rot dit. Denk inderdaad niet dat TS hier nog zal reageren... Wel een prachtige pony zeg <3

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:45

Joscaa schreef:
Voor welk doel was ze dan in eerste instantie aangekocht, want nu word ik wel nieuwsgierig naar hoe dit verhaal in elkaar zit. Slordig dat ze er zo'n praatje omheen doen waardoor de pony voor minder weg mag en dan binnen 3 weken voor 5x zoveel op internet staat.

Voor het eigen bedrijf van degene die erop zit.. zij bied activiteiten aan voor mensen met een verstandelijke beperking.. Kleine pony maat hadden ze nog niet.
Ze zouden dr zelf inrijden en dan zou Indy daar voor de kinderen ingezet worden..
Heb nog wat van de prijs afgedaan want ze hadden niet meer te besteden dan 500 euro.

Hopen maar dat ze snel een ander blijvend huis vind, want Indy is echt een lieve mensgerichte pony zonder veel poes pas... die verdiend gewoon een super plek...

only_debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:47

Wat jammer dat het zo moet lopen...
Het is ene ontzettend knappe pony hopen dat ze bij een lieve ruiter komt die er heel veel plezier mee gaat hebben en er veel uit gaat rijden want dat talent heeft de pony na mijn mening zeker!
Maar wel op een eerlijke manier

Ik vind alleen een pony/paard dat net onder het zadel is wel met meer lengte gereden mag worden!

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:50

wat triest dat het zo moet gaan en deze mooie pony daar de dupe van is (als in snel inrijden en hup weer door moeten)

Hopenlijk klopt het wel dat ze zo lief en bomproof is zodat kinderen er idd wel veilig op kunnen

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:51

Vind het opzich wel grappig dat TS gewoon continu online komt en meeleest, :+

Super leuke pony, jammer dat het weer op deze manier moet -O-

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:53

Ja En geen reactie meer geven. Dat zegt genoeg

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-15 15:54

Heel vervelend deze reacties ineens. Reden van verkoop is dat Indy meer talent bezit dan wij in eerste instantie hadden ingeschat. Mocht er ongeloof zijn, we zijn een erkend bedrijf voor mensen met een beperking en hier was zij in eerste instantie voor gekocht.

@Linda, voor meer informatie over deze keuze kan je mij gewoon prive een berichtje sturen. Grappig ook dat je er niet bij zegt in welke staat we Indy aantroffen. Maar goed, ga ik niet over uitwijden op bokt.

Nou jongens, dat was het weer met de sensatie. :)
Ik ga lekker BBQen. Fijne avond.
Laatst bijgewerkt door Winner91 op 11-07-15 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:55

Ik vind het eigenlijk wel heel slim
Een net beleerde pony lijkt mij sowieso niet geschikt voor mensen met een beperking
Maar om meer geld te krijgen om een ervaren bomproof pony te kopen is het wel slim om een jonge goedkope pony met sportpotentie te kopen en met winst te verkopen.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:55

Er is niks mis met het handelen in pony's maar waarom daar niet gewoon eerlijk over zijn? Beetje jammer om eerst zo'n zielig verhaaltje op te hangen en dan de pony zo snel weer door te verkopen.
Het is wel een mooie pony dus ze komt vast wel goed terecht.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:57

Zo kan je natuurlijk een uitleg aan alles geven, wat waar is zullen we nooit weten.
Jammer voor de vorige eigenaar natuurlijk.

Verder zou ik inderdaad met meer lengte rijden
Laatst bijgewerkt door Furrow op 11-07-15 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:57

OW lief is Indy zeker....
En op zich zou ik er geen moeite mee gehad hebben als er gewoon eerlijk gezegd word dat ze het leuk vinden om dieren in te rijden en dan weer door te verkopen.. Alleen had ik dan zeker niks van de prijs afgedaan...
Maar met een mooi verhaal voor een duppie op de eerste rij willen zitten om er zelf vervolgens dik aan te verdienen vind ik niet netjes

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:02

19linda83, welkom in de paardenwereld. Weinig mensen zijn op hun blauwe ogen te vertrouwen.
Het beste kan je zelf onderzoek doen wanneer mensen met een "zielig" verhaal op je stoep staan en had je geweten dat deze persoon op kleine schaal handelt in pony's.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:04

Speculeren over de intenties van TS in het verleden is een beetje nutteloos.

Ik hoop dat Indy op een mooi plekje terecht komt en wie weet kunnen er met de winst geschikte pony's voor het bedrijf worden aangekocht. +:)+

hwn schreef:
SindyKaya schreef:
TS je moet je diep schamen.. Bah :n

Helemaal mee eens!

Knappe pony, zeker meer waard dan de 500 euro die ze ervoor betaald hebben. Maar zielig voor het beestje: paard wordt nu rap rap ingereden, in de krul getrokken, zadel vol op de schouder, en daarna weer es elders wennen. Ocharme!

Wat een onzin zeg 8)7 Pony wordt helemaal nergens in getrokken, is ook duidelijk op de foto's te zien..

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:05

Winner91 schreef:
@Linda, voor meer informatie over deze keuze kan je mij gewoon prive een berichtje sturen.

Je bedoeld dat jij haar 'gewoon' een priveberichtje had kunnen sturen?

Ik geloof er geen reet van TS, jij weet net zo goed als ik dat paarden die ingezet kunnen worden voor mensen met een beperking zeldzaam zijn. Dan koop je geen onbeleerde 3 jarige. En als die 3 jarige dan bomproof is houd je 'm zelf.

En je bent nog niet al te snugger ook, wie zet dit dan op Bokt :')

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:08

Moderatoropmerking:
Ik heb een flink aantal berichten verwijderd die niet aan de regels voldoen of een reactie waren op deze posts. Let op dat er on topic gereageerd blijft worden. Speculeren over beweegredenen is niet toegestaan en links naar een advertentie zijn ook niet toegestaan.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:11

Ik zie dit meer als een verkoop topic om de pony sneller te verkopen. Maar jammer dat je op zo een manier een pony koopt en dan voor zoveel binnen no time weer verkoopt. Ik zou woest zijn als iemand mij dit flikte.

Wel een mooie pony. Loopt wat opgekropt dus ik zou hem iets meer ruimte van voren.

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:17

Jeetje Ts,

Niet echt netjes van je. Eerlijk gezegt geloof ik je verhaal ook niet.
Het is verder een hele leuke pony. Maar ook je advertentie vind ik enorm misleidend als je pony nog maar 5 keer onder het zadel is geweest.
Daarnaast ben ik het ook met de andere eens dat hij wat meer ruimte van voren mag hebben. Ziet er niet fijn uit nu. Je bent ook echt wel te groot voor de pony.

Ik hoop dat hij nu dan eindelijk op een mooi adresje mag komen waar hij de rest van zijn leventje kan blijven.

Volar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:21

Ik heb de pony ook op marktplaats zien staan. Jammer dat de dieren altijd de dupe zijn van dit soort zaken. Een pony goedkoop opkopen met een mooi verhaal om hem vervolgens voor veel geld aan te bieden... En dat noemt zich een erkend bedrijf voor mensen met een beperking, ik noem zo iets handelaren. Vervelend voor de vorige eigenaar.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:23

ruitje schreef:
Winner91 schreef:
@Linda, voor meer informatie over deze keuze kan je mij gewoon prive een berichtje sturen.

Je bedoeld dat jij haar 'gewoon' een priveberichtje had kunnen sturen?

Ik geloof er geen reet van TS, jij weet net zo goed als ik dat paarden die ingezet kunnen worden voor mensen met een beperking zeldzaam zijn. Dan koop je geen onbeleerde 3 jarige. En als die 3 jarige dan bomproof is houd je 'm zelf.

En je bent nog niet al te snugger ook, wie zet dit dan op Bokt :')

Nou precies! Als de pony echt bomproef is enz op zo'n jonge leeftijd, dan moet je die houden voor je bedrijfje en niet verkopen omdat ie talent heeft... Zo'n pony's vind je zelden!

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:30

Winner91 schreef:
[ [url]Video[/url] ]Heel vervelend deze reacties ineens. Reden van verkoop is dat Indy meer talent bezit dan wij in eerste instantie hadden ingeschat. Mocht er ongeloof zijn, we zijn een erkend bedrijf voor mensen met een beperking en hier was zij in eerste instantie voor gekocht.

@Linda, voor meer informatie over deze keuze kan je mij gewoon prive een berichtje sturen. Grappig ook dat je er niet bij zegt in welke staat we Indy aantroffen. Maar goed, ga ik niet over uitwijden op bokt.

Nou jongens, dat was het weer met de sensatie. :)
Ik ga lekker BBQen. Fijne avond.

Dus een pony die bomproof is op zo een jonge leeftijd is geen geweldige aanwinst voor je bedrijf? Ben tenminste gewoon eerlijk, de enige insteek is hier geld verdienen.

Dat mensen zoals jij dan mensen met een beperking moeten begeleiden zeg.

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:35

Ik vind het ook niet netjes, absoluut niet. Maar waarom mensen haar verhaal niet geloven, wat is er dan zo ongeloofwaardig aan? Sorry maar ik zie dat niet in := Dat ze contact had moeten opnemen, ja dat had gemoeten om het netjes te houden, maar er worden wel vaker van dit soort "misinschattingen" gedaan, dus erg ongeloof lijkt mij dat persoonlijk niet... Ik zou daarnaast als vorige eigenaar ook niet blij zijn, al helemaal om de prijsredenen, begrijp me niet verkeerd. :)

Mooie pony verder! Hopelijk vinden jullie een geschikt nieuw baasje. :)

Edit: tekst aangepast
Laatst bijgewerkt door WildDreams op 11-07-15 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt