Sonja schreef:TS, ik zit even te kijken wat voor paard je hebt, maar zag daar niets over.
Wel zie ik je een oproep doen wie er met je naar Sziget zou willen.
Budgettaire kwesties blijven altijd een kwestie van inkomsten en uitgaven. Uitgeven kun je je geld maar 1 keer.
Een keuze KAN dus ook zijn om bepaalde uitgaves (zoals bv vakantie) niet te doen, zodat je van het geld dat je dan bespaart, de basis van het spaarpotje voor je paard aan kunt leggen...
Is jouw paard geschikt voor manegewerk? Zo ja, dan mag je mij wel PB'en met wat gegevens over 'm, dan wil ik wel even kijken of ik wat voor je kan betekenen.
Het gaat om haar:
http://www.bokt.nl/markt/ad/343545/verz ... gezocht-16
Helaas ben ik echt bang dat het geen geschikt manegepaard zal zijn, ze is behoorlijk eenkennig. Natuurlijk zou ik het kunnen proberen, maar dat is dan wel mijn laatste optie.
Inmiddels heb ik ook dat sziget plan uit mijn hoofd gezet, mede omdat ik pas sinds heel kort weet dat ook mijn recht op stufi etc. vervalt. Vakantie's doen we echt nooit, en zijn al in geen jaren uit eten oid geweest. Het is dus ook niet dat ik andere prioriteiten heb, want ik heb echt alles voor haar over! Maar als je als 18 jarige alles zelf moet betalen (ook mobiel abonnement, kleding etc.) word het allemaal helaas knap lastig...
.