Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
en uitgelicht, super leuk!
). Na een half uur kwamen we langs een restaurant, daar hebben we een ijsje gehaald en kregen de paarden een emmer met water. En daarna gingen we weer naar huis. Was een heel gezellig dagje en Diva heeft genoten! (en ik ook!).
Diva aan de fiets:

)
Ben heel benieuwd wat er onder die spekrolletjes vandaan komt

Syb_sem schreef:leuke pony ben benieuwd naar het eindresultaat over een tijdje! blijf je lekker uptdaten?
ik heb wel 2 tipjes voor je:
je longeerlijn zo vast maken kan wat ruis veroorzaken in je hulp. eventueel kun je het handvat van je longeerlijn aan je bit vastmaken met een kleine karabijnhaak dit werkte bij mij altijd super makkelijk en je klikt het zo los.
je peeskapjes zijn veel te groot die zou ik lekker aflaten
Ik las inderdaad op de vorige pagina dat dat ruis veroorzaakt, dus ik doe het niet meer zo haha
. Van die karabijnhaak is wel een goed idee! Ga ik proberen! En inderdaad de peesjes zijn te groot, ik dacht dat ze net konden maar dat is dus niet zo
Bedankt voor je reactie!
britt299 schreef:Al goed bezig zo te lezen! Wat een gaaf frontrienpje trouwens! Voor zover ik kan zien dan.
frontriem is gewoon van Divoza, in maat cob
gebruikte hem eerst voor mijn d-pony maar toen kreeg ik een bruin hoofdstel en deze hangt heel erg mooi bij Diva!
Maar ze staan er nu op!

Wat een knapperd!
sabinek schreef:Haha awh zo schattig
eline10 schreef:Heerlijk die vrolijke oortjes!![]()
xanne_h schreef:Ik volg ookWat een knapperd!
Mevrouw wilde alleen maar draven en galopperen, zelfs al was ze stiekem een beetje moe
. Maar wat hebben we genoten!
Ik heb helaas geen goede foto's of filmpjes kunnen maken omdat ik mijn camera niet mee had. Maar ik ben de hele ochtend bezig geweest om een filmpje te maken van Diva en mijn andere pony Honey, misschien vinden jullie het wel leuk om die te zien
.
. Dat wisten wij niet eens. We hebben nu goed met hem afgesproken dat hij dat absoluut niet meer mag geven, hij geeft nu 's ochtends alleen 1 plak hooi, dit hebben wij overlegt met de da en die zei dat dat kon. We geven nu dus alleen 's ochtends 1 plak hooi en 's avonds wordt het brok verminderd en krijgen ze 2 plakken hooi. 
respect als je het gelezen hebt! Verder heb ik niet zoveel interessants te vertellen, afvallen gaat namelijk niet in een paar dagen