Ik ga je missen Sorpreza- Afsheidsfoto's van Suus fotografie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan_bobar

Re: Ik ga je missen Sorpreza- Afsheidsfoto's van Suus fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 17:25

13 vind ik heel mooi. Samen de neus dezelfde kant op. Jammer dat je ermee moet stoppen. Leuke pony lijkt mij!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 17:30

Mooie foto's....

Maar geloof me, betrouwbare, goede, trouwe verzorgsters zijn goud waard! Dus mocht je weer op zoek gaan, hoop ik dat je snel iets vindt! (wel jammer dat het op die manier stopt, maar je mag vast nog wel eens langsgaan etc? :))

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-15 19:17

Lianne86 schreef:
Mooie foto's....

Maar geloof me, betrouwbare, goede, trouwe verzorgsters zijn goud waard! Dus mocht je weer op zoek gaan, hoop ik dat je snel iets vindt! (wel jammer dat het op die manier stopt, maar je mag vast nog wel eens langsgaan etc? :))

Mijn eigen paard staat op dezelfde stal, dus zie hem nog regelmatig. Wat aan de ene kant fijn is, maar aan de andere kant niet.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-15 19:49

Suzan_bobar schreef:
13 vind ik heel mooi. Samen de neus dezelfde kant op. Jammer dat je ermee moet stoppen. Leuke pony lijkt mij!

Ja 13 is ook heel leuk :)
Een schat van een pony is het <3

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:49

Ik kreeg een seintje van iemand die dit voorbij zag komen, ik ben de eigenaresse van Sopje.

Graag wil ik hier even melden dat hier maar 1 kant van het verhaal belicht wordt, het whatsappje om te stoppen is geweest naar aanleiding van een eerdere whatsapp reactie die ik heb gehad van ierusje.

Vind het een beetje jammer dat het zo wordt neergezet. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, dit is haar topic, ze heeft sop altijd prima verzorgt, maar ik vindt wel dat er een kanttekening gezet moet worden dat dit maar 1 kant van het verhaal is.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 21:06

Dat is absoluut waar maar waarom laat je haar weten dat ze moet stoppen via een app? Dat ze iets anders heeft geschreven wat dus waarschijnlijk verkeerd is gevallen dat kan, maar dan kun je het toch uitpraten/bespreken? Door je reactie komt het eigenlijk nog vreemder over :P

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 21:12

Malibu schreef:
Ik kreeg een seintje van iemand die dit voorbij zag komen, ik ben de eigenaresse van Sopje.

Graag wil ik hier even melden dat hier maar 1 kant van het verhaal belicht wordt, het whatsappje om te stoppen is geweest naar aanleiding van een eerdere whatsapp reactie die ik heb gehad van ierusje.

Vind het een beetje jammer dat het zo wordt neergezet. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, dit is haar topic, ze heeft sop altijd prima verzorgt, maar ik vindt wel dat er een kanttekening gezet moet worden dat dit maar 1 kant van het verhaal is.

Jij bent 2 keer zo oud... Denk dat als jullie op dezelfde stal staan je beter keer normaal kan praten dan via berichten..

Ts gave foto's! En op 15 wat een ondeugende kop :D

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 22:20

Hele mooie foto's ierusje. Je bent goud waard!!!! :D

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-15 22:45

Aaahh dank je wel Bralindy :D

Arsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:48

10! Haar is nog wel wat aan te shoppen ;)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 21:21

Arsen schreef:
10! Haar is nog wel wat aan te shoppen ;)

Ja die is ook leuk hè?
Hmmm ik ga er nog eens goed over nadenken :D