Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op die manier kun je er echt even op trainen Film het regelmatig voor jezelf dan zal je niet alleen verschil zien in jou zit Maar ook zeker in de houding van je paard!
.
. Best lastig zonder spiegels. Maar inderdaad ik ga hier zeker hard aan werken met hulp.
.

. Had dus inderdaad een nieuw hoofdstel en 1 gaatje lager vonden we eigenlijk te laag, maar wellicht is dat toch beter voor tijdens het rijden thanks! En ik denk ook wel dat ik meer moet afvloeien hoor. Mijn handhouding is hier natuurlijk ook wel achterlijk hoog. Als ik beter ga afvloeien zak ik hierin automatisch. Persoonlijk had ik er nu denk ik wel teveel spanning op. Ik heb gewoon weer wat te oefenen
!
.
. Alleen ook daar zit een valkuil, dat ze vanuit daar onwijs op de voorhand gaat lopen wat juist averechts werkt om de achterhand eronder te krijgen. De afwisseling is daarom het beste
en proef gericht moeten we dit stukje soms echt opzoeken. Alleen ben ik er zelf wel van overtuigd dat ik zelf actiever moet gaan rijden. Daarmee bedoel ik meer schakelen en meer wisselen in hals houding. Dus korte stukken in dezelfde hals houding en daarin meer schakelen. Ik ben van nature beetje een luie ruiter en rijd braaf mijn rondjes. Maar ik moet er zelf eigenlijk harder aan gaan werken
.
.
Ik vind het een knappe prestatie en las ook dat ze drachtig is!
Gefeliciteerd! En je laarzen zijn echt súper gaaf.