10 mensen 10 ideeën waarvan minsten 3 elkaar volledig tegenspreken, helaas! Je zou kunnen overwegen te posten binnen lopende evaluatie topics die qua toon en stijl bij je passen (dus even doorlezen is wel slim). Daar heb je vast meer aan gok ik zo!
Laatst bijgewerkt door troi op 26-06-15 08:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Laura01234
Geplaatst: 26-06-15 08:38
hee wat zijn jullie vooruit gegaan zeg vergeleken met de vorige topics!! top!! en echt super goed dat je echt wat doet met alle tips en tricks die hier gegeven worden! komt goed met jullie 2
DiscoDipp
Geplaatst: 27-06-15 00:01
Ik vind het er meer ontspannen uit zien als het vorige topic, al blijf ik er nog steeds bij dat jij hem enorm in de weg zit met een hele zware zit. Je zit consant te duwen en je komt erg ver uit het zadel en zit dan weer te veel op de lepel.
Maar, ik zie in het eerste stukje ook af en toe een onregelmatig pasje, of dit stijfheid of onbalans of wat dan ook, hij loopt nog niet helemaal zuiver.
Probeer je zit lichter te maken, je hoeft niet helemaal terug te komen in het zadel als het hem dwars zit, ik denk dat je dan een heel ander paard onder je kont hebt!
En daarbij, we geven tips van dingen die we zien, je moet niet rijden om mensen tevreden te maken meid, ik probeer alleen te helpen en daarbij geniet lekker van je beauty! Je hebt een mega gaaf paard onder je kont man, en je gaat met sprongen vooruit! Moet je trots op zijn
bryce27
Geplaatst: 27-06-15 17:22
ik vind de 3e foto een mooi beeld geven. Paard met potentie. Nog veel plezier met dit prachtig dier