Z-dresuur ook Z-springen?(heel veel lol gehad)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:50

oh maar ik ken ook een bende pennymeiden(gellukig voor hen niet persoonlijk) die ooit eens op een bevroveren grond het leuk vonden iemand anders zijn paard op te jagen...

...alleen brak deze haar been ermee en hebben ze haar terplaatste een spuitje mogen geven. Leuk hé

bah achterlijk gewoon Boos! . Zoiets vind ik al erg als je het bij je eigen paard doet, maar dan nog bij iemand anders zijn???? Zal de eigenaar fijn vinden dat door jouw toedoen misschien iets ernstigs aan het been is..

Novelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 13:25

en waarom waarschuw je pas morgen de dierenarts, en dan ga je hem vertelen, emh oja eigenaar je paard loopt kreupel,
eigenaar: o hoe komt dat?
Jij: geen idee, oja we hebben heb opgejaagd en over schrikdraad laten springen. Bloos Dat is toch heel normaal Schijnheilig
nou als ik de eigenaar was mochten jullie de rekening van de Da betalen en dan mogen jullie voor atijd oprotten

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 14:23

Dit lijkt me niet bepaald het paard een leuke dag in de wei bezorgen.
Als je dit daadwerkelijk gedaan hebt, hoop ik dat je je nu je ogen uit je hoofd schaamt. En zo niet, dan zou ik het maar snel gaan doen.

Wat je hebt gedaan is erg onverantwoordelijk en ik hoop dat je dit een dier niet meer aan doet. Een dier kan zich namelijk niet op een dusdanige manier verweren tegen puberende kinderen.
Ook is een dier niet verantwoordelijk voor het gedrag van zijn baas of verzorger.

Erg jammer dat je ten koste van een dier het baasje en/of verzorger wil pesten.

Aangezien je niet veel andere reacties meer op dit topic zult krijgen sluit ik het af.