Alleen vind ik dat het vanaf de 3e/4e veel zal veranderen, dus wellicht niet meteen de beste tijd om de overstap te maken van verzorgpony's naar eigen paard. (waar ouders niet 100% achter staan)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Deetjeeuh schreef:Mingming, pfoe, ik hoop dat het mij ook gaat lukken! Alhoewel school een half uur de ene kant op is en paarden en half uur de andere kant op. Met bijbaantjes kun je inderdaad een boel al zelf bijdragen, dat is dus wat ik ook zei.
Alleen vind ik dat het vanaf de 3e/4e veel zal veranderen, dus wellicht niet meteen de beste tijd om de overstap te maken van verzorgpony's naar eigen paard. (waar ouders niet 100% achter staan)
Bibibosch schreef:Mingming, ik vind het echt leuk en heb er echt tijd voor. Ik ga nu ook al 4 dagen per week naar mijn vp's om ze te rijden en ik ben zojuist gestopt met tennis, dus dit worden er waarschijnlijk 5. De stal uitmesten en voeren kan voor me gedaan eorden op de dagen dat ik zelf niet kan komen, dus dat is niet het probleem.