Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VisibreTeam schreef:Misschien kun je de klik beschrijven als de connectie van een blauw mannetje uit avatar met een paardding of vogelding als ze inpluggen?
Citaat:Neytiri: Now you choose your ikran. This you must feel inside. If he also chooses you, move quick like I showed. You will have one chance, Jake.
Jake Sully: How will I know if he chooses me?
Neytiri: He will try to kill you.
. Lillian__ schreef:@JolisaJ ik denk dat er met niet-paardenmensen ook wel zoiets is. Met het ene persoon kan je het goed vinden en met het andere persoon gewoon niet. Dat is ook een soort ''klik''
Change3x schreef:Ik vind dat een klik hebben een beetje onzin is, het klinkt een beetje sprookjesachtig. Je vindt een paard leuk of je vindt hem niet leuk, zo is het eigenlijk gewoon.
Natuurlijk is hij best wel koppig, en heb ik nog wel eens ruzie met hem als we gaan rijden maar ik vertrouw hem volledig

En dan stopte hij weer netjes op mijn stem. Dat was het ultieme gevoel van vertrouwen tussen ons. Waar ik ging, ging hij en hij liet me echt geen moment met rust als ik in de wei zat.Chiave schreef:Wat voor mij de klik was? Hij was er niet meteen, maar hij was er toen ik merkte dat Vladimir voor mij respect toonde en me vertrouwde. Toen had ik het gevoel dat ik voor het eerst in lange tijd een paard weer kon vertrouwen en ik het gevoel had dat ik een paard een goede plek kon geven. Sinds toen hebben we een klik.
. Ik stond in het land en 1 merrie bleef maar naast me staan en meelopen. Direct een klik, liefde op het eerste gezicht? Ik weet het niet, het voelde goed! Ze bleef aan me geplakt, vragen om knuffels. Wat een heerlijk meisje!