leuke stage rijfoto's

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:49

naomiluna schreef:
Dees90 ja nou bedankt voor de tips maar na een paar keer hetzelfde weet ik het ook wel jammer dat sommige mensen een beetje bot zijn

Bot? Er wordt gewoon gezegd wat mensen denken. Er worden ook complimenten gegeven. Niemand wil je afzeiken. Het is alleen maar voor jezelf beter en het paard zodat je er wat mee kan doen. Kom op meid :)

Anoniem

Re: leuke stage rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:57

Ik probeer je enkel positief te helpen, Misschien is het niet leuk dat ik dit zeg, en anderen. Ik probeer je alleen maar te helpen. TOen ik jouw leeftijd was, reed ik ook zo, ik wist neit beter. Ik had toen al graag willen leren hoe het wel moet.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:02

Jammer dat je zo reageerd Ts. Je noemt anderen bot.. Maar als ik jou reacties lees vraag ik me af waarom jou deze tips gegeven worden, want als ik je voor mn neus had staan en je had zo gereageerd had ik gezegd dat je het maar lekker kon bekijken, en vooral zo door moest gaan.

Jammer want er worden je goede tips gegeven. Een bedankt voor de tip kan er niet van af, alleen maar gezeur over dat 'iedereen zo bot doet'. Misschien moet je je dan achter de oren krabben en bedenken dat er echt ergens wat mis gaat. Zonde, zijn leuke paarden om te zien.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:09

Ik ga inderdaad ook mee met alle anderen hier. Loslaten is een van de belangrijkste (en moeilijkste) dingen van het paardrijden. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Verder is niemand hier bot, er worden alleen maar tips gegeven.

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:30

Fijn dat je stage zo leuk was TS en dat je er veel geleerd hebt. Van veel verschillende paarden rijden leer je wel heel veel kan ik me voorstellen.
Ik vind het wel jammer om te lezen dat je je zo aangevallen voelt. Want volgens mij plaats je foto's omdat je tips/feedback wilt. Anders zou er geen reden zijn toch?

Ik vind je onderbenen wat ver naar voren waardoor je in een stoelzit komt, hierdoor kun je minder goed in je bekken bewegen en de bewegingen van je paard volgen.
Je handen zijn aan de strenge kant waardoor de paarden wel 'naar beneden' lopen misschien voor jouw gevoel maar eigenlijk alleen kantelen (valse knik) en niet ontspannen over de rug.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 00:13

Hoe heet die vos op de eerste foto?