Een kennismaking met Working Equitation

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BrittS

Re: Een kennismaking met Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 13:25

Ziet er ontzettend leuk uit, zeker ook leuk om vaker onderdelen van mee te nemen in het trainen :D

Ik krijg altijd hele leuke ideeën van dit soort topics, dus paardlief moet er morgen weer aan geloven denk ik haha.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 13:57

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:02

Oh leuk niet gezien eerder en wat een mooie foto's in dat topic, om te smullen , dank Elcid :)

CattleBitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:00

vancky2005 schreef:
Leuk dat jullie dat kunnen, in België bestaat het niet voor westernruiters voor zover ik weet. Het is hier ook totaal niet gekend. Heel mooie stevige quarter, leuk team.

In België is het anders wel gekend hoor. Ik mag hier geen reclame maken en geen website doorgeven, maar als je .be achter de term workingequitation zet, kom je alle info tegen, én de wedstrijdkalender met maar liefst 8 Belgische wedstrijden.....

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:22

@catlebitch. Je mag best zulke informatie geven hoor zonder daar geheimzinnig over te doen. Jouw info voegt namelijk iets toe aan dit topic. Zodra je reclame gaat maken voor iets wat niks met het topic te maken heeft mag het weer niet.

CattleBitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:06

Naskapower schreef:
@catlebitch. Je mag best zulke informatie geven hoor zonder daar geheimzinnig over te doen. Jouw info voegt namelijk iets toe aan dit topic. Zodra je reclame gaat maken voor iets wat niks met het topic te maken heeft mag het weer niet.

Nee hoor, mijn vorige berichten werden er af gegooid, Dus je moet wel omzeilen, wil je de info, die uiteraard voor mij persoonlijk geen voordeel oplevert, erop mogen zetten...
Triest, dat wel.

Ik heb nu mijn onderschrift gewijzigd, want daar mag ik WEL info geven, lol....
Laatst bijgewerkt door CattleBitch op 19-06-15 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:14

CattleBitch schreef:
vancky2005 schreef:
Leuk dat jullie dat kunnen, in België bestaat het niet voor westernruiters voor zover ik weet. Het is hier ook totaal niet gekend. Heel mooie stevige quarter, leuk team.

In België is het anders wel gekend hoor. Ik mag hier geen reclame maken en geen website doorgeven, maar als je .be achter de term workingequitation zet, kom je alle info tegen, én de wedstrijdkalender met maar liefst 8 Belgische wedstrijden.....

Westernruiters zijn in België ook welkom op WE-wedstrijden !
Mijn stalgenoot is "neckreiner" en heeft onlangs ook deelgenomen aan een oefenwedstrijd. Het moeilijkste voor hem was de dressuurproef afleggen, want netjes op de (piste)letter rijden was hij niet gewend.

Er zijn trouwens ook meerdere FB-groepen met Belgische WE-ruiters. Cattlebitch weet daar alles van ! ;-)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:53

Moderatoropmerking:
Hierbij toch het verzoek om on topic te blijven en te reageren op de foto's van TS en daar de discussie over te voeren. Er zijn andere topics waar een discussie over Working Equitation gaande is. Dank voor de medewerking.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:01

Carien wat GAAAAAAAFFFF!!! jullie zijn echt een hele leuke combi!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:17

Ohh ik zie je topic nu pas, super gaaf!
Ziet er heel goed uit, en wat een prachtige foto's ook!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:19

Carien, ziet er netjes uit hoor voor een eerste keer, leuk om te doen he!?
Maar pas op!! Het is verslavend!!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:46

Ha wat leuk! Hier heb ik een tijdje terug ook een topic van geopend en op uitgelicht gestaan! Ook een snuffel clinic. Leuk is het hè? !! :D

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:48

Superleuk zo te zien!

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 19:57

Bedankt allemaal, super leuk al die berichten te lezen :) We hebben enorm plezier gehad!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 06:36

Ziet er weer super leuk uit Carien! Jullie hebben weer plezier gehad en zijn samen een uitdaging aangegaan! En daar gaat het uiteindelijk om!