Ik krijg altijd hele leuke ideeën van dit soort topics, dus paardlief moet er morgen weer aan geloven denk ik haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vancky2005 schreef:Leuk dat jullie dat kunnen, in België bestaat het niet voor westernruiters voor zover ik weet. Het is hier ook totaal niet gekend. Heel mooie stevige quarter, leuk team.
Naskapower schreef:@catlebitch. Je mag best zulke informatie geven hoor zonder daar geheimzinnig over te doen. Jouw info voegt namelijk iets toe aan dit topic. Zodra je reclame gaat maken voor iets wat niks met het topic te maken heeft mag het weer niet.
CattleBitch schreef:vancky2005 schreef:Leuk dat jullie dat kunnen, in België bestaat het niet voor westernruiters voor zover ik weet. Het is hier ook totaal niet gekend. Heel mooie stevige quarter, leuk team.
In België is het anders wel gekend hoor. Ik mag hier geen reclame maken en geen website doorgeven, maar als je .be achter de term workingequitation zet, kom je alle info tegen, én de wedstrijdkalender met maar liefst 8 Belgische wedstrijden.....
We hebben enorm plezier gehad!