Wilke @ internationaal concours Grand Prix U25 Glock Horse P

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Wilke @ internationaal concours Grand Prix U25 Glock Horse P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:30

Wat een top combi zijn jullie toch! Jullie flikken het toch maar elke keer weer! Enorm gaaf team zijn jullie samen!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:35

Woooooow wat een waanzinnige wedstrijd bij Glock! :wow: Geloof dat ik van het optreden van Robbie zo van mijn stuk zou zijn dat ik geen wedstrijd meer zou kunnen rijden. :))

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:56

Zooo super zeg. En heel gaaf dat je dit mag beleven zeg.
Zou zeggen ga zo door!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:04

Ik zou alleen al 100x heen en weer over die rode loper gaan, wat moet jij genoten hebben

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:08

wat een unieke ervaring en wat fijn dat je die met ons wil delen!
Gefeliciteerd met je scores.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:23

Wow wat gaaf om dat mee te mogen maken.
Gefeliciteerd met je scores en veel succes met de volgende wedstrijden.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:24

Wat gaaf zeg! Ik vind jou ook altijd heel leuk over je paarden schrijven. Je paarden staan echt op nummer 1 als ik het zo lees. Super ook om een Fries zo hoog te zien lopen!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:40

*Vind ik leuk*

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:14

Wat een belachelijke omzet moet een wapenfabrikant als Glock draaien als er zo'n entourage rondom een wedstrijd uit de grond kan worden gestampt :oo . Leiden al die wapens toch nog een keertje tot iets positiefs!

Los van deze maatschappijkritische kanttekening vind ik het een waanzinnige prestatie, ik doe het je absoluut niet na en ik vind het vooral zo leuk dat er telkens nog weer een beetje verbetering in deze combinatie zit! Succes met je volgende wedstrijden, ik ben benieuwd naar je verslag :)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:03

ik blijf het gaaf vinden, je verslagen te kunnen volgen. Wat n super resultaten.
En dit is volgens mij wel echt de meest luxe wedstrijd die er is,of niet?

Bedragen gaan mij niets aan,maar is er qua inschrijving/logement etc n groot verschil tussen verschillende internationale concoursen?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:15

Ooh wow, wat een droomperiode zeg!

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 11:17

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties!

@Michelleex: ben het met je eens hoor. Het is gewoon over de top en ik denk dat we niet willen weten hoeveel geld er in is gestoken. Dhr. Gaston Glock heeft nu eenmaal zo veel geld dat hij letterlijk kan doen wat hij wil. Er zijn genoeg andere doeleinden voor zijn geld. Ik moet er wel bij zeggen, het geld dat wij moesten betalen voor de pasjes om zo overal in de mogen ging voor 100% naar een goed doel. Maakt niet dat het wel gaaf is om een keer zo'n evenement mee te mogen maken.

@Kruimeltje 86: eind volgende maand gaat Varnoldi samen met Wilke mee naar de Belgische kampioenschappen om voor het eerst aan een meerdaags U25 evenement mee te doen dus dan zal hij vast wel weer voorbij komen in een topic. Focus afgelopen wedstrijden lag even op Wilke omdat hij meer bevestigd is en we nu binnen 6 maanden nog twee maal een kaderscore moeten behalen om in het B-kader opgenomen te worden.

@Janouk: Haha nee hij gaat geen Glock's Wilke heten, was dat maar zo. Gelukkig help mijn familie financieel om het te kunnen bekostigen. Ik moet wel zeggen dat deze wedstrijd tot nu toe de meest goedkope was om aan deel te nemen qua startgeld en appartement kosten etc. Ik heb wel een sponsor, Plastrons Enzo, die mij ondersteund met materiële zaken als plastrons, haaraccessoires etc.

@Cayenne: sssssst hij schaamt zich er een beetje voor haha. Hij is al jaren mega grijs, maar daar hebben we mascara voor!

@Getup: Ja toch best wel. Om maar naar het startgeld te kijken, bij Glock was dit 'slechts' 200,- terwijl ik ook wedstrijden heb meegemaakt waar het 500,- was. Glock was tot nu toe de wedstrijd waar we het minste geld kwijt waren in totaal. Dan zie je da de organisatie het geld van de deelnemers niet nodig heeft om de wedstrijd te kunnen organiseren. Bij andere wedstrijden is dit vaak wel het geval in combinatie met sponsoren natuurlijk.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:17

Wat een prachtige ervaring, heb echt genoten van dit te lezen! :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:20

Maar... Je betaald zoveel startgeld, wat was bv. Het prijzengeld dat je kreeg toen je 2e werd, misschien een brutale vraag, maar ben benieuwd of dat dan een beetje overeen komt!
Wat een geld joh 500 startgeld! :oo

Wel tof dat het bij glock allemaal naar een goed doel ging!

Wat betekent het als je in het b kader wordt opgenomen?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:23

_KiMbErLeY_ schreef:
Maar... Je betaald zoveel startgeld, wat was bv. Het prijzengeld dat je kreeg toen je 2e werd, misschien een brutale vraag, maar ben benieuwd of dat dan een beetje overeen komt!
Wat een geld joh 500 startgeld! :oo

Wel tof dat het bij glock allemaal naar een goed doel ging!

Wat betekent het als je in het b kader wordt opgenomen?

500 startgeld vind ik eigenlijk wel reuze meevallen, als je weet dat sommigen voor de jumping in Luik bereid zijn 2000 neer te leggen.

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:25

ja maar wat valt er wel te verdienen in de jumping?
Dressuur valt dan serieus tegen denk ik...

Super leuke combinatie! heb jullie vorig jaar gezien op het Belgisch kampioenschap en ben benieuwd om jullie terug te zien :)

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 11:26

500,- is niet alleen het geld om te mogen starten, maar ook de stalling voor je paard alle dagen van het evenement en 1x zaagsel of stro.
Prijzengeld hangt af van hoeveel sterren de wedstrijd is. Hoe meer sterren, des te meer prijzengeld. Prijzengeld voor bijvoorbeeld plek 1 kan in mijn rubriek variëren tussen 250 euro een 2000 euro. Ik heb al wel een aantal keer gehad dat ik mijn startgeld er wel uit had. Normaal qua startgeld is voor mijn rubriek 350-400 euro.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:26

€2000 :oo wtf joh!!!

Oke, wel mooi dat je je startgeld er een aantal keer uit had! Moet je dan ook echt bovenin eindigen??

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:30

dat is toch niet gek veel geld vind ik...
als je het transport, stalgeld op wedstrijd, inschrijving, verblijf,... moet tellen en dan nog het feit dat je tegen profs of semi-profs moet rijden en daardoor het al heel fijn is als je een prijs kan rijden!
Dus dikke proficiat met de leuke % en plaatsen! :)

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 11:30

Dat is wel bij de wedstrijden met meer sterren en dus meer sponsoren. Maar in de U25, wat toch een jeugd rubriek is, komt dat niet vaak voor. In de gewone grand prix zie je ook nog wel bedragen met een extra nul er bij hoor.. Vaak kun je het op de uitslagenlijst wel zien hoeveel prijzengeld de deelnemers hebben gekregen.

Ik kijk nooit naar hoeveel prijzengeld er is. Als alles voor de paarden maar goed geregeld is (lees: goede stallen, beveiliging bij de stallen en goede bodems in de ringen), dat is voor mij belangrijker. En natuurlijk dat ik gewoon fijn heb gereden. Hoog eindigen en prijzengeld ontvangen is een leuke bijkomstigheid maar voor mij niet de hoofdzaak. Het is ook niet waar ik van moet leven (en dat zou ik niet eens kunnen).

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:30

Er gaat behoorlijk wat geld in om in ieder geval. Wow, die optredens! Dat had ik echt helemaal niet verwacht op een sportevenement eigenlijk.
Maar wel enorm gaaf, al die ervaringen! En dan natuurlijk ook nog zo'n super knap paard <3

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:35

Hier een grote fan van jullie :D <3

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:47

Bedankt voor je uitleg! Interessant om te lezen hoe het er aan toe gaat!

Dat de stalling erbij zit, was ik me inderdaad niet van bewust!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:56

Heeeeel gaaf! en knap gedaan! _/-\o_

Hopelijk rijd je snel je B score's bij elkaar :D

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:36

Via Facebook al het eea gevolgd, maar dit verslag is echt hee gaaf! Prachtige prestatie hebben jullie neergezet.

Van dan inschrijfgeld schrik ik ook wel even