Voor meer info pb!
http://leschevaux.nl/ -> site
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dreamer88 schreef:Nikki schreef:
Er staat niet heel veel info bij: of je je eigen paard krijgt (zo niet, niet heel erg hoor), Hoeveel kinderen er aanwezig zijn per kamp.
Maar het ziet er wel leuk uit. Als iemand het antwoord weet op deze vragen of ik kan er zelf achter komen dan word deze overweging wel echt gemaakt.
Nog meer ideeën zijn natuurlijk altijd welkom
supperazzie schreef:Dreamer88 schreef:
Er staat niet heel veel info bij: of je je eigen paard krijgt (zo niet, niet heel erg hoor), Hoeveel kinderen er aanwezig zijn per kamp.
Maar het ziet er wel leuk uit. Als iemand het antwoord weet op deze vragen of ik kan er zelf achter komen dan word deze overweging wel echt gemaakt.
ik ga dt jaar daar heen voor de eerste keer en alleen![]()
me nicht is vorig jaar geweest en je heb gewoon de heleweek je eigen paardje

Dreamer88 schreef:[naam] schreef:
yanick29 schreef:Les Chevaux! Het enige is dat je soms je paard moet delen, maar niet altijd.
Voor meer info pb!
http://leschevaux.nl/ -> site
Dreamer88 schreef:Laarbrug! Dat was de manege waar ik 5 jaar ben geweest. Het is echt top daar inderdaad zeker een aanrader. Helaas zit ie dit jaar al helemaal volMaar het is daar inderdaad heel leuk!
maar ik zie dat je al geboekt hebt 
Dreamer88 schreef:Nikki schreef:
jannaR schreef:Dreamer88 schreef:Laarbrug! Dat was de manege waar ik 5 jaar ben geweest. Het is echt top daar inderdaad zeker een aanrader. Helaas zit ie dit jaar al helemaal volMaar het is daar inderdaad heel leuk!
Er zijn nog een aantal weken voor laarbrug vrij hoor, ik ga zelf 19 tot 25 juli en die is nog niet volmaar ik zie dat je al geboekt hebt
veel plezierr
annelinnie schreef:jannaR schreef:Er zijn nog een aantal weken voor laarbrug vrij hoor, ik ga zelf 19 tot 25 juli en die is nog niet volmaar ik zie dat je al geboekt hebt
veel plezierr
Bij deze ben ik dan 1 van de 3 leiding voor die week
heb er echt zin in
heb alleen nog geen idee welke pony ik wil,, ik ben er een paar jaar geleden geweest en had toen spikkels =, maar daar pas ik (helaas
) niet meer op