Mallow schreef:Ik heb t 1 keer meegemaakt met m'n 2 jarige merrie toen nog. Ik kwam bij de wei aan en dr zat een kind bovenop dr rug, beest had nog nooit iemand op dr rug gehad. Heb t kind bij dr vlecht gepakt en naar beneden getrokkenIk was zó kwaad. Stond niet voor mijzelf in.
Ik snap je reactie helemaal en je hebt heel netjes gehandeld. Is het niet mogelijk iets van een slot te maken dat ze er niet meer in kunnen?
Oei dat is ook niet bepaald leuk!
Er zijn 2 weilanden. Een soort van 3 hoek. Eentje waar je binnenkomt daar staan niks. Dan heb je 2 mogelijkheden, links of rechts. Rechts is Floris met de ezel en links zijn 2 andere paarden. Waarschijnlijk gaan we die 2 paarden in het eerste weiland zetten. Hun zijn namelijk erg dominant en gemeen tegen mensen die hun niet kennen. Zo wordt het moeilijk. Gelukkig kennen ze mij wel en is het daardoor geen probleem. Maar in sommige situaties is het onhandig. Daarom is het nog niet zeker.
Ik was zó kwaad. Stond niet voor mijzelf in.
Stel er gebeurt iets, dus stel bijvoorbeeld dat een van die meiden van jouw verzorgpony was afgevallen, dan is de eigenaresse verantwoordelijk. Het is heel stom, maar het is echt zo.
Jij hebt niet fel gereageerd hoor, wees niet bang! Je had nog veel feller mogen zijn, ze moeten van je Floris afblijven! Tjonge, goed hoor dat je het aan de boerin hebt vertelt. Hopelijk blijven ze nu weg of worden ze door iemand gesnapt die ze de wei letterlijk uit trapt. Verwen je pony maar lekker, hopelijk is ie ondertussen van de schrik bekomen...
)