Gaia was en is het voor mij... Zet alles even goed op een rijtje, stel je wat negatiever in (helpt altijd bij mij om wat realistischer te blijven) en ga dan proefrijden.. Ben kritisch naar jezelf...
Anyways, veel succes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gaia was en is het voor mij...
Geryon schreef:M springen bij de paarden? Dat is een parcours van 1.20m op paardenafstanden. Wordt moeilijk met een haf.
Heb ook het idee dat de hoogte in parcours voor beetje fanatieke haflinger niet het probleem is maar juist de afstand tussen de sprongen... daar moeten ze dan wel heel handig in zijn zowel paard als ruiter... (en die heb je er vast ook wel tussen zitten) 
durf ook te beweren dat als ik thuis was gekomen met wel een sportpaard dat deze ook soort van hetzelfde zou zijn geworden als mijn huidige paarden, dus in mijn geval maakt het niet uit. Evelijn schreef:Geryon schreef:M springen bij de paarden? Dat is een parcours van 1.20m op paardenafstanden. Wordt moeilijk met een haf.
Dat wordt moeilijk met bijna alle pony's... dus of TS nou een haf van 1.45 koopt of een sportpony.. een M parcours op paardenafstand is dan echt wel pittig.
TS, als het goed voelt en je hebt wel beetje ambitie maar niet overdreven en vooral gericht op heel veel plezier met je pony is een haflinger waar je een klik mee hebt een prima keuze.
Als je een sportpony koopt... rijd je je ook niet zomaar zonder problemen je wedstrijden... bij paardrijden zal je altijd tegen iets aanlopen... maar als je hele goede maatjes met je pony bent en plezier kan houden... dan kan je al die andere dingen ook aan.
Evelijn schreef:@myk_en_shant, dat is wel stoerHeb ook het idee dat de hoogte in parcours voor beetje fanatieke haflinger niet het probleem is maar juist de afstand tussen de sprongen... daar moeten ze dan wel heel handig in zijn zowel paard als ruiter... (en die heb je er vast ook wel tussen zitten)
Meeste haflingers die ik ken zijn bloedfanatiek en hebben veel humor.