Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
guusje_h schreef:misschien een soort stijgbeugel waardoor je tenen automatisch rechtvooruit staan. ik heb namelijk het probleem dat mijn tenen naar buiten staan en ze echt met geen mogelijkheid normaal krijg (zonder pijn). ik krijg hier dan ook altijd opmerkingen over en dat begint heel irritant te worden.
Myrthe2003 schreef:bestaat alEhm een hindernis waarvan je de balken op afstand omhoog en omlaag kan doen.
Naskapower schreef:guusje_h schreef:misschien een soort stijgbeugel waardoor je tenen automatisch rechtvooruit staan. ik heb namelijk het probleem dat mijn tenen naar buiten staan en ze echt met geen mogelijkheid normaal krijg (zonder pijn). ik krijg hier dan ook altijd opmerkingen over en dat begint heel irritant te worden.
het hele punt is ook niet je tenen naar binnen draaien, dat doet inderdaad zeer en je forceert je enkels er mee. Til je bovenbeen op vanuit je heup, draai je bovenbeen naar binnen vanuit je heup.
Je bovenbeen licht nu platter tegen het paard aan, een eventuele stoelzit verdwijnt EN.... je tenen staan netjes naar voren zonder ze te pijndigen.Myrthe2003 schreef:bestaat alEhm een hindernis waarvan je de balken op afstand omhoog en omlaag kan doen.
WildWings schreef:Dat bestaat al, het hindernissysteem wat zelf de balken terug op de hindernis legt, heb het jaren terug volgens mij eens zien langskomen...

.
Zal even kijken of ik het nog kan vinden, volgens mij was er een nieuwsartikel over omdat het een innovation award won ofzo, dat hindernissysteem! WildWings schreef:Betaalbaar vast niet per se vrees ik haha, maar ik weet ook niet of dat mogelijk is, net als dat je bij wijs van spreke een op maat gemaakt zadel wilt voor een duppie, of een tractor voor een tientjeZal even kijken of ik het nog kan vinden, volgens mij was er een nieuwsartikel over omdat het een innovation award won ofzo, dat hindernissysteem!
Naskapower schreef:guusje_h schreef:misschien een soort stijgbeugel waardoor je tenen automatisch rechtvooruit staan. ik heb namelijk het probleem dat mijn tenen naar buiten staan en ze echt met geen mogelijkheid normaal krijg (zonder pijn). ik krijg hier dan ook altijd opmerkingen over en dat begint heel irritant te worden.
het hele punt is ook niet je tenen naar binnen draaien, dat doet inderdaad zeer en je forceert je enkels er mee. Til je bovenbeen op vanuit je heup, draai je bovenbeen naar binnen vanuit je heup.
Je bovenbeen licht nu platter tegen het paard aan, een eventuele stoelzit verdwijnt EN.... je tenen staan netjes naar voren zonder ze te pijndigen.
elenaMM77 schreef:hindernis staanders en balken die zelf de bak in wandelen en op de juiste plek gaan liggen..
dat sjouwen is zwaar en tijdrovend lol..
misschien dat je gewoon je 'parcours' op een pc kunt zetten, druk op een knop en de hele bende van ellende gaat aan de wandel voor je. drink je bakje koffie op ga de bak in, leg de balken op de lepels (ze hoeven niet alles voor je te doen) en klim op je paard.
Nicje87 schreef:elenaMM77 schreef:hindernis staanders en balken die zelf de bak in wandelen en op de juiste plek gaan liggen..
dat sjouwen is zwaar en tijdrovend lol..
misschien dat je gewoon je 'parcours' op een pc kunt zetten, druk op een knop en de hele bende van ellende gaat aan de wandel voor je. drink je bakje koffie op ga de bak in, leg de balken op de lepels (ze hoeven niet alles voor je te doen) en klim op je paard.
Dat bestaat ook! Het heet personeel