Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ook hebben ze daar een trektocht, alleen heb ik daar geen ervaring mee
. Het is alleen wel iets minder een kamp denk ik dan veel van de andere opties...
Dit zijn dus trektochten en niet echt een ponykamp. Hierbij zit je vooral veel uren in het zadel in de natuur. Bij de Zingende Huifkar gaat er een tweespan welshjes mee met bagage dus echt heel hard ga je niet, maar bij Domaine maak je wel echt regelmatig een galopje en daar is galop ook echt lekker stevig doorgalopperen
en de Ardennen zijn ook echt heel mooi en weer een heel ander landschap dan we in Nederland hebben

SummerLess schreef:Als dit je eisen zijn
-Goede lessen, niet alleen maar knolhobbelen.
-Springen, en dan een beetje de hoogte of breedte in. Ik zou graag hoger dan 40 cm willen springen
-Voltige, is erg leuk, maar hoeft niet.
-Buitenrijden, en dan wel echt rijden, niet alleen maar stappen
-Vanaf 12/13 jaar. Ik prefereer een groep vanaf 14/15 jaar.
-Goed tuigage, goed verzorgd. Ik kan er niet tegen als een paard bijvoorbeeld staakt vanwege een slecht zadel, en ik hem maar de bak moet doodschoppen.. Dan stap ik af... Mijn plezier gaat niet boven de gezondheid van het paard...
-Geen suffe paarden.
-Nederland of België
Dan zeg ik echt EEKWAL te Emmen!!!!!
Ik rij er al 14 jaar en de PK's zijn altijd zeer leuk om te zien en het is niet saai!!

SummerLess schreef:Als dit je eisen zijn
-Goede lessen, niet alleen maar knolhobbelen.
-Springen, en dan een beetje de hoogte of breedte in. Ik zou graag hoger dan 40 cm willen springen
-Voltige, is erg leuk, maar hoeft niet.
-Buitenrijden, en dan wel echt rijden, niet alleen maar stappen
-Vanaf 12/13 jaar. Ik prefereer een groep vanaf 14/15 jaar.
-Goed tuigage, goed verzorgd. Ik kan er niet tegen als een paard bijvoorbeeld staakt vanwege een slecht zadel, en ik hem maar de bak moet doodschoppen.. Dan stap ik af... Mijn plezier gaat niet boven de gezondheid van het paard...
-Geen suffe paarden.
-Nederland of België
Dan zeg ik echt EEKWAL te Emmen!!!!!
Ik rij er al 14 jaar en de PK's zijn altijd zeer leuk om te zien en het is niet saai!!
xTammyy schreef:Welke week ga je TS? Ik ben enkele weken leiding bij de Boschhoeve dit jaar