Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Rianne_Tuck schreef:En wat is het doel van dit topic?
Essie73 schreef:Je hebt dit paard dus al 21 jaar en krijgt nu opeens een fikse schop (en je vader ook)? Het enige wat ik me kan bedenken is dat je paard pijn had of vlak daarvoor iets naars heeft mee gemaakt. Je had het al over jagers.. Kan ze geraakt zijn op haar bil?
Ik loop eigenlijk ook achter mijn paard langs zonder erbij na te denken. Waarschuw mijn zoontje wel altijd.
Niet achter een paard langs lopen! Ook niet achter Maxx!
Mioux schreef:@delphi dit is toch wel al algemeen bekend?:) Een dier is een dier, kan schrikken van dingen ook al is die normaal erg kalm.
Alleen vroeg diegene wat het nut van het topic was, nou ja, dat TS uitlegde dat je paard nooit 100% betrouwbaar is. Ik zei het er alleen nog even extra bij, een gewaarschuwd mens telt voor 2
Delphi2003 schreef:Rianne_Tuck schreef:En wat is het doel van dit topic?
Al denk je dat je paard 100% betrouwbaar is, je weet nooit wat het doet. Ook al heb je het paard al sinds zijn geboorte, al ken je het dier al zo lang, het is en blijft een dier. Ze probeert te waarschuwen dat je niet alles met je paard kan doen en dat je op moet passen, want het is en blijft een dier
Finliox schreef:Delphi2003 schreef:
Al denk je dat je paard 100% betrouwbaar is, je weet nooit wat het doet. Ook al heb je het paard al sinds zijn geboorte, al ken je het dier al zo lang, het is en blijft een dier. Ze probeert te waarschuwen dat je niet alles met je paard kan doen en dat je op moet passen, want het is en blijft een dier
TS had the snel gepost, het verhaal stond er dus niet compleet. Iedereen had dus zoiets van "whut?"
billionache schreef:Zoals al eerder gezegd, geen enkel dier is 100% betrouwbaar. Het zijn en blijven vluchtdieren