Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayasha schreef:kom op, het is dagelijks in het nieuws. Als ze er gaat rijden dan zal ze heus wel weten welke ziekte er heerst. Hell er zijn mensen van west vlaanderen die weten wat er aan de hand is.![]()
olafgek; Heb mijn bericht aangepast toen ik dat las. Als we het dan toch hebben over "feiten die niet vermeld worden" zullen we het dan ook hebben over de ruiters die op een stalling in de buurt staan, die daar altijd gingen rijden, Die zijn blijven gaan ondanks dat er toen al sprake was van mogelijk Rhino?
olafgek schreef:zeg je nu dat je 4jarige enkel maar alleen op stal staat? nieteens een paddock of weiland? kan je dan niet beter voor je paardje een goedkope stal zoeken (geloof me die zijn er in de buurt zat), zodat hij lekker op de wei kan (met soortgenootjes eventueel) zodat hij zo toch energie kwijt kan raken zonder kans op besmetting?
minikatje schreef:stuk afzetten tot paddock die hij kapot mag trappen. Die hoeft niet eens zo groot.
Met rust komt er vanzelf weer weiland.
En dan houd ik mijn mond over een 4-jarige die alleen staat en 22 uur per dag op stal.
Shirley schreef:De leeftijd doet er nog niet eens toe, dat doe je geen enkel paard vrijwillig aan
Sure_lee schreef:Hmm ik heb al iemand een opmerking zien plaatsen over eigen plezier. Het lijkt er inderdaad op dat TS haar paard alleen heeft voor haar eigen plezier. Want een 4 jarige 22 uur op stal doe je in elk geval geen plezier!
Maar het lijkt me niet erg om even rustig aan te doen met je vier jarige hoor. Wandelen kan heel leuk zijn. Of balkjes draven en dat soort dingen.