Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
betadine schreef:Irus94: We weten niet waarom ze niet meer thuis kan wonen en hoevel geld ze van haar vader kreeg. Ook haar spaargeld zullen haar ouders wel deels voorzien hebben al dan niet op een directe manier dan is het behoorlijk lomp om achter kindergeld te gaan vragen. Vooral om dat dat meestal een verwaarloosbaar bedrag is. Daar betaal je in ieder geval geen paard van en heeft ts dus helemaal niets aan.
Iruss94 schreef:als jij nog minderjarig bent en niet meer thuis woont zo ik maar eens aan pappie vragen waar die kinderbijslag heen gaat?!

Ojajoh schreef:Iruss94 schreef:als jij nog minderjarig bent en niet meer thuis woont zo ik maar eens aan pappie vragen waar die kinderbijslag heen gaat?!
idd dit dus en je weet ook dat je ouders tot je 21e financieel verantwoordelijk voor je zijn?
als mijn ouders mij zo zouden behandelen,konden ze zeker wat terug verwachten
Kriel schreef:Ik zie dat je een oplossing hebt gevonden maar eerlijk gezegd sta ik er wat harder in
Als je niet goed voor je dier kunt zorgen moet je zorgen dat het bij iemand terecht komt die er wel voor kan zorgen.
Je bent nu 'even' uit de problemen maar als haar nu wat overkomt heb je ook geen centjes.
Al ga ik er niet vanuit dat er in deze 4 maanden iets gebeurt, but you never know.betadine schreef:Irus94: We weten niet waarom ze niet meer thuis kan wonen en hoevel geld ze van haar vader kreeg. Ook haar spaargeld zullen haar ouders wel deels voorzien hebben al dan niet op een directe manier dan is het behoorlijk lomp om achter kindergeld te gaan vragen. Vooral om dat dat meestal een verwaarloosbaar bedrag is. Daar betaal je in ieder geval geen paard van en heeft ts dus helemaal niets aan.
DearDarling schreef:betadine schreef:Irus94: We weten niet waarom ze niet meer thuis kan wonen en hoevel geld ze van haar vader kreeg. Ook haar spaargeld zullen haar ouders wel deels voorzien hebben al dan niet op een directe manier dan is het behoorlijk lomp om achter kindergeld te gaan vragen. Vooral om dat dat meestal een verwaarloosbaar bedrag is. Daar betaal je in ieder geval geen paard van en heeft ts dus helemaal niets aan.
Mijn ouders hebben niks voorzien qua spaargeld, in geen enkel opzicht.
Spaargeld is zelf verdient, heb altijd sponsoren gehad en een paar paarden erg goed verkocht.
Daar staan ''papa & mama'' volledig buiten gelukkig.
Ojajoh schreef:Iruss94 schreef:als jij nog minderjarig bent en niet meer thuis woont zo ik maar eens aan pappie vragen waar die kinderbijslag heen gaat?!
idd dit dus en je weet ook dat je ouders tot je 21e financieel verantwoordelijk voor je zijn?
als mijn ouders mij zo zouden behandelen,konden ze zeker wat terug verwachten
Kuggur schreef:Met alle respect, ik moest luid lachen om deze strijdvaardige posts.
Heel schattig, maar noch de kinderbijslag, noch de financiele verantwoording van ouders tot het eenentwintigste levensjaar hebben iets te maken met het bekostigen van peperdure hobbies van je kroost.
Ojajoh schreef:Kuggur schreef:Met alle respect, ik moest luid lachen om deze strijdvaardige posts.
Heel schattig, maar noch de kinderbijslag, noch de financiele verantwoording van ouders tot het eenentwintigste levensjaar hebben iets te maken met het bekostigen van peperdure hobbies van je kroost.
klopt, maar de rest van haar leven wel.......
en ik begreep dat TS het momenteel op alles vlakken niet echt ruim had
dat paard staan de ouders buiten en heeft TS voor haar geluk bij vrienden onder kunnen brengen
maar indien er andere levensbehoeftes zijn moeten de ouders deze zeker wel aan bij dragen. Het geld wat zij ontvangen is namelijk NIET voor hun levensbehoeftes maar voor die van TS.
En blijkbaar steekt haar vader het geld dus wel in eigen zak